kulaklarım öylesine çınladıki meğersem sebebini şimdi anladım

aslında çoooookkk ça detaylıca yazacağım şeyler var ve sanırım yaklaşık 2 yıldır buraya üye olduğum tarihten itibaren ilk defa bu gibi bir açıklama yapacağım sebebini birazdan kelime dağarcığım yettiğince açıklamaya çalışacağım ama önce,
bu güzel arkadaşı kutlamadan olmaz , özellikle çaresizlik ve imkansızlıklar içerisinde böyle bir araç yapmayı ve onu yürütüp durdurmayı beceren bir insan olarak tebrik etmem gerek , çünki hangi yollardan geçtiğini nasıl ve neler çektiğini sanırım ancak bir araba yapmış olan insan bilir

şuda bir gerçektirki yıkıcı olmamak kaydı ile eleştirilere açık olmalıdır kişi , kimi rengini, kimi tipini ,kimisi kaportasını beğenmeyebilir bu olağan bir durumdur ve bunlara alışık olmalıdır insan , eğer eleştiriye açık olmaz isen kendini geliştiremezsin ve asla unutulmamalıdır ki bir araba yaptım , vayyy beee ne büyük iş başardım diye aklının köşesinden bile geçirmemelidir insan
ama böyle arkadaşların en büyük desteği zaten maddi yönden bir beklentisi olmadığı için en değerli şey taktir ve tebrik etmektir emin olun bu paradan daha değerli bir şey
bu geçen 2 yıl boyunca herşeyimi sadece burada paylaştım , 38 yaşıma girdim ve hayatımdaki ideallerimi yavaş yavaş hayata geçirmekteyim, çok farklı alanlarda çalışmalarım oldu gerek zevkten , gerek ihtiyaç ve zorunluluktan piyanist irfanı motosiklet . net sevdi ve sevmesinin sebepleri, klavye karşısında sanal bir karakter olmadığı için , her yaptığını hem kendini geliştirmek, bilmediğini öğrenmek, hemde yapacak olanlara, meraklılarına fikir vermek adına hiç bir beklenti içine girmeden , kibirlenmeden , havalanmadan , kurduğu her cümlenin başında acizane aciz bir insan gibi duygu ve düşüncelerine yön vererek kimseyi rencide etmeden üzmeden paylaşmaya çalıştı amaç neydi ?
evet maddi bir beklenti yoktu amaç neydi biliyormusunuz açtığım her konuda gönül dostları diye kurduğum cümlede tüm mt ailesini kendi akrabam ailem gibi benimsemiş olduğumdu dolayısıyla amaç dost kazanmaktı, kazandım halada kazanmaya devam etmekteyim allaha şükürler olsun dostlarım sağolsun

kibir iyi bir şey değildir arkadaşlar insanlar kendi uçaklarını yapmakta araba işi artık demode oldu bilmem anlatabiliyormuyum

yani ben ve benim gibi meraklı dostlar saksıyı ,keseyi ve teknik alet edevatı daha çok konuşturmaları gerek , katedecek çokça uzun bir yol var önümüzde ben o kadar cahilimki , bilmediğim o kadar çok şey varki ,iş sadece mekanikte bitse keşke yazılımda tıkandım kaldım

yani bakıyorumda ömür yetmeyecek
konuda ismim bir hayli fazla geçmiş o yüzden böyle bi acayip oldum yazasım geldi sürçü lisan ettimse affola

bu arada ilgili arkadaşlara seslenmek isterim yotubede (İRFAN KARAMAN ) Diye aratmaları yeterli olacaktır çalışmalarımı kayda değer olanları tek çatı altında topladım ,
inşallah ilerleyen zamanlarda kendi web sitemide kurmak istiyorum ama şu an için acelesi yok ,
umuyorum anlatmaya çalıştığım şeyi anlatabildim kalın sağlıcakla
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Ben de su motorundan atv motosiklet yapıcam sayılır mı :mrgreen: şu yağmurlar kar falan bir kesilse iyi olacak kaç gündür terasa çıkıp çalışamıyorum yağmur yağınca aletler ıslanıyor kestiğim demirler paslanabiliyor o yüzden çalışamıyorum.
uzun ince bir yoldasın yani .... hadi bekliyoruz merakla

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
Beyler sizi anlamıyorum yok komple kapatsaydı yok silecekleri olsaydı yok bilmem ne.
Adama al kardeşim bu sana bizden hediye bu para ile istediğini yap dediniz mi yok.
Eeee adam elindeki imkanları kullanmış anca bu kadar olmuş.
Aslında bizim burdan çıkaracağımız ders şu olması gerekiyordu.
Eğer imkan verilirse bizde herşeyi yapabiliriz.
Biride görsellikten bahsetmiş kendince haklı olabilir.
Ama adamın elindeki imkanlar o kadarsa o kadar olur.
Şimdi bu adama böyle laf edene kadar destek olması gerekir devletin ama nerde.
Zamanında Erzurum da bir amca vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Adam sıfırdan 2 zamanlı motor üretmişti.
Ama kimse ona destek olmadı.
O adamın ürettiği motoru alıp bizim mühendisler tarafından geliştirilseydi.
Arabanın kalbi dediğimiz parça hazır olmuş olacaktı.
Daha sonra motosiklet bile üretebilirdik o motoru örnek alarak.
söylediğin her kelimenin harfiyen ardındayım

devlet desteğinin dışında
