Motosiklet Kullanmayı Öğrenmek İstiyorum

Katılım
7 Eki 2025
Mesajlar
63
EUqcGmUXsAAyPYA.jpg

Rastgele 😂
Cık cık cık...:unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Onu ben de bilmiyorum abla.

Bu yorumu da abilerimizin isteği olsun diye destek amaçlı yapıyorum.

#20 ulan
Haydi elden ele o zaman :) #20
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Twitter hesabı paylaşmıştın o hesaptan motosiklet.net reklamı yaparsan inanırız gerçek olduguna.

o zaman konu canlanır :D
:) bana yararı ne olacak bunun peki?
 
Katılım
23 May 2025
Mesajlar
348
böyle düşüyo mu askugasogsa kış olimpiyatları zamanı gitmiştim Erzurum'a atlama rampasını görüyodu otel, ne güzeldi he. küçüktüm ama o zamanlar snowboard yapmaya yemiyodu, Bursa'da gittim 3-5 kere..

la yok olum yaa ilahi siz de...... :d ben "kayarız mayarız" deyince hamfendi beni yanlış anlamış gibi hissettim. ben oysa ki hüsnüzan etmiştim ama kendisinde suizan oldu gibi sanki o yüzden kanıtlayıcı belge sunmak istedim :D yoksa düşürmek müşürmek ne haddimize..........
Kartepeye yağdığın da gelmezsen seni vuracağım Adem..
hocam valla yıllardır şöyle bir başka kayak merkezlerine de gidelim deyip duruyoruz ama bir türlü nasip olmuyor. hele bu sene maalesef hiç mümkün değil gibi. motor işine girdiğimden beri delik çok büyüdü :D ha sen buralara gelmek istersen ben eşlik ederim :)))
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Ben hala trollendiğimizi düşünüyorum ama konuyu da takipten çıkamadım bir türlü 😅
 
Katılım
7 Eki 2025
Mesajlar
63
Ben hala trollendiğimizi düşünüyorum ama konuyu da takipten çıkamadım bir türlü 😅
Nasıl yani :unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginçtir ki hala fake olduğumu düşünenler var sanırım. Köfte partisi yapıp "davet ederseniz" İstanbul'da olmak kaydıyla davetinize teşrif ederim. En azından fake olma durumunu da netleştirmiş oluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Nasıl yani :unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginçtir ki hala fake olduğumu düşünenler var sanırım. Köfte partisi yapıp "davet ederseniz" İstanbul'da olmak kaydıyla davetinize teşrif ederim. En azından fake olma durumunu da netleştirmiş oluruz.
adabı vardır köfteci olmanın öyle motorsuz olmaz sen bi ehliyetini al motorunu al ondan sonra karar verilir bakacaaz ne kadar ciddisin
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Nasıl yani :unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginçtir ki hala fake olduğumu düşünenler var sanırım. Köfte partisi yapıp "davet ederseniz" İstanbul'da olmak kaydıyla davetinize teşrif ederim. En azından fake olma durumunu da netleştirmiş oluruz.

Üstüne alınma, olay senden bağımsız :Dtamam senin üstünden konuşuyor olabilirz fakat şimdiye kadar çok fazla bu tarz konularla sazan.avi muhabbeti olduğu için hepimiz şüpheyle yaklaşıyoruz :ROFLMAO:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Nasıl yani :unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginçtir ki hala fake olduğumu düşünenler var sanırım. Köfte partisi yapıp "davet ederseniz" İstanbul'da olmak kaydıyla davetinize teşrif ederim. En azından fake olma durumunu da netleştirmiş oluruz.
Ne yaptın yahu.
Köfte dedin bak bu iş patlar.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Ne yaptın yahu.
Köfte dedin bak bu iş patlar.

Ahanda birileir ayarlama çekmeye çalışıyor

 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nasıl yani :unsure:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginçtir ki hala fake olduğumu düşünenler var sanırım. Köfte partisi yapıp "davet ederseniz" İstanbul'da olmak kaydıyla davetinize teşrif ederim. En azından fake olma durumunu da netleştirmiş oluruz.
Öyle bir şey yap MT nin kraliçesi olursun..
Tek aktif bayan üye olarak el üstünde tutulursun...
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
153
Motosikleti
Husqvarna Svartpilen 250
Ablamıza davetiye hazırlayalım hemen...

Hedef #20
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Ahanda birileir ayarlama çekmeye çalışıyor

Hocam yazan kadin ve konuda ogrenme olunca hic okumadim bile. Bukadar ne donuyor diye girip baktim.. Ben evliyim ve esimde burada :) arada girip konulari okuyor , bana surekli ne yaziyorsun ver diyip duruyor :))) bosanirsam bu postu SS alip hakime gosteririm. Ben istanbulda bir canli anlik bulusacak bir grubun pesindeyim. Otesi bizim yapacagimiz seyler olamaz. Zira esim OF lu :)
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Hocam yazan kadin ve konuda ogrenme olunca hic okumadim bile. Bukadar ne donuyor diye girip baktim.. Ben evliyim ve esimde burada :) arada girip konulari okuyor , bana surekli ne yaziyorsun ver diyip duruyor :))) bosanirsam bu postu SS alip hakime gosteririm. Ben istanbulda bir canli anlik bulusacak bir grubun pesindeyim. Otesi bizim yapacagimiz seyler olamaz. Zira esim OF lu :)

Hocam, olay çok yanlış yerlere gitti :D burda maksat muhabbet, goygoy, yoksa ben de başka işler peşinde değilim :) olay canlı buluşmaya gelince hazır açılmış post var diye yapıştırdım senin postu :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ben taktiği verdim harun abla; kalanı sende :D

neyse

#20 sayfa olması için destek postudur.

devamke.

Az kaldı başaracağız, ha gayret bi 7 sayfa daha boş muhabbet yaparsak tamamdır.

#20sayfayadoğru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst