Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 19 Ağu 2013
- Mesajlar
- 3,455
- Konu Yazar
- #21
konu palavra
motorun zararlarından bazıları
1) yüksek DB ses çıkardığı için uzun vadede işitme kaybina neden oluyor
2)maruz kalınan ruzgar nedeniyle özellikle dizlerde soruna neden olabilir ve oluyor
3) saçın islak bindiysen sinuzit olma riski var
4) yağmur a tutulacaksiniz
5)kaza halinde sakat kalma boyun kırılması koprucuk kemigi kirilmasi vs. bir sürü riski arabadan kat kat fazla
direkt darbeye maruz kalinabiliyor
6)hirsizlarin gozdesi ve kolay yem
7) her 1000 km de yag degismezsen garanti kapsami disinda kalıyor (mondial) zirt pirt yag degisim ihtiyacı
8) frenleme yetersizliği
ani frende kayip düşme riskleri
9) heryere motorla gide gide yeterince yuruyus yapilamiyor
bunun sonucu kilo alma ve çalışmayan kaslarda da zayiflama oluyor
ohh yat yat sağlıklı de mualla ne ala
sigara icip saglikli demeye benzedi bu is de
motorun artıları
1)sehiricinde arabaya göre bariz az yakmasi
misal araba 6 litre yakiyorsa 25 kuruş de
motor 12 kurus yakiyir 2.5 litre
2)park sorunu yok cek kaldirima parket
3)hizlanmasi aralardan gecmesi gibi avantajlari
4)fiyati arabaya gore ucuz
parca fiyatlari düşük
5 vs vs
Tatlısu motorcusu değiliz , her türlü şartta motora bineriz . Motosiklete biniyorsak eğer belirli etkenleri gözden geçirerek biniyoruz . Saydığın maddelerin sağlıkla alakası yok . Motora binen kişi zaten tam ve full ekipmanlı olmalı. Ekipmanını doğru giyen kişiye de hiç bişey olmaz kolay kolay .