Kendiniz oldurme calismalariniza ekleyecek bir seyim yok. Bu sorumsuz motosikletcilerin camiadan temizlenmesi gibi sevindirici bir gelismeye neden oluyor sonunda.
Ancak aldiginiz riski baskalariyla paylasmaniza bozuluyorum. Oyle ya mesela bacak arasindan sarap sisesini cikarmis firt cekerken ondeki kamyondan dusmus bir kalas yuzunden dustun, sise beynine girdi sende kurtuldun, cemiyet de bir serseriden kurtuldu diyelim. Peki motor gidip ordaki bir kertenkeleyi oldurse ne olacak? Yazik degil mi hayvana?
Vallahi, motosiklet bir spordur arkadaslar...ben bunu boyle goruyorum. Profesyonel suruculer icin boyle olmayabilir. (pizzaci, polis, kurye vs.) ekmek parasi pesinde insanlar. Ancak bizim bu spora sahip cikmamiz lazim, sigarayi molalarda bile icmemeniz lazim, ne kadar tehlikeli bir zehir ve kotu bir aliskanlik oldugunu biliyorsunuz. Hele alkol...

ale: