- Katılım
- 24 Eyl 2008
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #1
sevgili arkadaşlar,
sizden ricam teknik detaylar, motor tavsiyesi veya sürüş tekniklerine hiç girmeden, (çünkü her tarzın farklı sürüşü var bende biliyorum)
aşağıdaki soruma yardım edermisiniz.
örneğin, naked motor kullanıp, touring e geçen; scooter kullanıp vitesliye geçen, cruiser kullanıp hep satış ilanlarında okuduğumuz gibi tarz değişikliği nedeniyle satıyorum aslında çok memnunum diyen arkadaşlarımdan niye tarz değişir, o tarzda ne buluyorsunuz, tarz değiştirince neyin değiştiğini anlatabilirlerse sevinirim.
benim gibi tarz değiştirip pişman olanlardan da mümkünse, elinde farklı tarz iki motoru birden kullanan arkadaşlardan da istirhamımdır.
hadi bir el atın da bu 40 yaşındaki abiniz/kardeşiniz fuara gidip nokta atişi yapsın.forumları okuya okuya kafam iyice karıştı.
benim vitesli ve scooter tecrübem var bu arada, vitesliye tekrar döneceğim zira scooter bana koltuk gibi geldi, scooter a geçtiğim için motosiklet sürmekten keyif alamadım açıkçası.
aklımdaki motorlar da aşağıdakiler, birisini alacağım, üç farklı tarz, buyurun bakalım. ama motor tavsiyesi istemiyorum lütfen sadece üstteki soru ltf.
naked: honda cbf 600 s abs,
touring: honda deauville nt700v abs ,
enduro: xl 1000v varadero abs ve xl 700v transalp
şimdiden teşekkür ederim,
sizden ricam teknik detaylar, motor tavsiyesi veya sürüş tekniklerine hiç girmeden, (çünkü her tarzın farklı sürüşü var bende biliyorum)
aşağıdaki soruma yardım edermisiniz.
örneğin, naked motor kullanıp, touring e geçen; scooter kullanıp vitesliye geçen, cruiser kullanıp hep satış ilanlarında okuduğumuz gibi tarz değişikliği nedeniyle satıyorum aslında çok memnunum diyen arkadaşlarımdan niye tarz değişir, o tarzda ne buluyorsunuz, tarz değiştirince neyin değiştiğini anlatabilirlerse sevinirim.
benim gibi tarz değiştirip pişman olanlardan da mümkünse, elinde farklı tarz iki motoru birden kullanan arkadaşlardan da istirhamımdır.
hadi bir el atın da bu 40 yaşındaki abiniz/kardeşiniz fuara gidip nokta atişi yapsın.forumları okuya okuya kafam iyice karıştı.
benim vitesli ve scooter tecrübem var bu arada, vitesliye tekrar döneceğim zira scooter bana koltuk gibi geldi, scooter a geçtiğim için motosiklet sürmekten keyif alamadım açıkçası.
aklımdaki motorlar da aşağıdakiler, birisini alacağım, üç farklı tarz, buyurun bakalım. ama motor tavsiyesi istemiyorum lütfen sadece üstteki soru ltf.
naked: honda cbf 600 s abs,
touring: honda deauville nt700v abs ,
enduro: xl 1000v varadero abs ve xl 700v transalp
şimdiden teşekkür ederim,