Motosiklet Kredisi

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
95
Özellikleri nelerdir?

Sıfır kilometre veya 2. el motosiklet alırken, bir kerede 1.000 TL ve üzerinde kredi alabilirsiniz. Aldığınız krediyi, sıfır kilometredeki motosikletler için 36 aya, ikinci el motosikletler içinse 36 aya varan vadelerle, bütçenizi zorlamadan, kolayca geri ödeyebilirsiniz.

Geri ödeme tutarlarını ve aralıklarını ihtiyacınıza göre kendinizin belirleyebildiği Esnek Geri Ödeme Modeli, ihtiyacınız olan Motosiklet Kredisi için de geçerli.

Dilediğiniz yerden alacağınız "0" kilometredeki motosikletlerde KDV+ÖTV dahil fiyatının % 50'sine, “2. el” motosikletlerde ise 1 yaşa kadar kredi kullanabilirsiniz.

Ayrıca; istediğiniz zaman ara ödeme yapabilirsiniz. Çeşitli firmalarla uyguladığımız Motosiklet Kredisi kampanyalarında, uygun vade ve faiz oranlarından yararlanabilirsiniz.

Başvuru için gerekli belgeler (aslı ve birer fotokopisi)

* Nüfus cüzdanı fotokopisi (Başvuru sahibi ve varsa kefilin)
* Gelir belgesi (Başvuru sahibi ve varsa kefilin)
o Ücretli çalışanlar için son maaş bordrosunun fotokopisi
o Serbest meslek sahipleri için son vergi levhasının fotokopisi
* Sıfır kilometre Motosikletler için ilgili şirketin vereceği fiyat teklifi (proforma fatura) ve asıl fatura
* İkinci el Motosikletler için araç ruhsatı ve en fazla 15 gün önce satın alınmış araçlar için noterde düzenlenmiş alım satım sözleşmesi
* Elektrik, su, doğalgaz, telefon gibi abonelik gerektiren bir hizmete ilişkin olarak işlem tarihinden önceki 3 ay içinde ve adınıza düzenlenmiş bir fatura aslı veya son 3 ay içerisinde alınmış ikametgah belgesi
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz kimsiniz?

Kredi ihtiyacı olan kişileri bilgilendirmek amaçlımı yazdınız bunları?
Yoksa bankacısınız müşterimi arıyorsunuz?
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Artık tüketici kredileri daha kullanışlı. 2.800'e motor almıştım. Kredi kartı tek cekim ödedim. ING bank'ın kredi kampanyasıyla 4000 lira çektim bütün masraflar ve faizler dahil 4600 ödüyorum şu an 3 ay ertelemeli ayrıca.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben bankacı olarak taşıt kredisi alacağınıza (Ha 70-80 binlik alacağım derseniz başka) nakit kredi kullanmanızı öneririm. Helede yılbaşı nedeni ile bankalar maliyet altına, çoğunluğu masrafsız kredi verirken..
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
95
ben bankacı falan değilim sadece bakarken dikkatimi çekti merak eden arkadaşlar da vardı paylaşmak istedim..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bankacı falan değilim sadece bakarken dikkatimi çekti merak eden arkadaşlar da vardı paylaşmak istedim..

Anladim.
Motosiklet kredisi diye bi krediyi ilk defa sizden duyduğum icin sorma gereği gördüm.
Sanırım taşıt kredisinden bahsettiniz.

Teşekkürler.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
95
yok hayır taşıt kredinden farklı bu yapıkredide gördüm normalde taşıt kredileri 0 araçlar için geçerli bununla 1 yaşındaki 2. el motorlar için de alabilirsiniz
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Yeni motosikletimi 60 ay kredili olarak almıştım, hoş geçen ay kapattım çok şükür... Demek istediğim vadeyi 60 aya kadar uzatabiliyorsunuz...
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Bence en önemli kısım atlanmış zaten. garberbuena arkadaşımız hernekadar yardımcı olmak istemişse de sanırım en önemli kısım maaliyet olduğu için faiz oranı, dosya masrafı ve sigorta giderleri ne kadar ona bakmak lazım kanaatindeyim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 ----------

1 yaş nerdeyse sıfır sayılır bununla 2. ele de kredi veriyoruz demeleri çok komik olmuş.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
95
evet ben karşılaştırdım bireysel krediyle .. tabi ki bireysel kredi daha iyi amacım bilgi vermekti
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motosikletimi 60 ay kredili olarak almıştım, hoş geçen ay kapattım çok şükür... Demek istediğim vadeyi 60 aya kadar uzatabiliyorsunuz...

VFR 800 ümü 60 ay vadeyle aldınız?
Geçen ay kapattım derken paranın tamamını ödediniz sanırım?

Eğer öyle ise şunu soracagim :

Geçen ay vadenin hepsini kapattığınıza göre 60 ay üzerinden hesaplanan faizide ödedinizmi?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Evet.
Evet.
Hayır, 60 ayın faizini kapatma cezası olarak isteseler elbette kapatmaz aylık taksitler halinde öderdim :) Sonuç olarak bankanın parasını 2 ay kadar kullanmış oldum...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet.
Evet.
Hayır, 60 ayın faizini kapatma cezası olarak isteseler elbette kapatmaz aylık taksitler halinde öderdim :) Sonuç olarak bankanın parasını 2 ay kadar kullanmış oldum...

Anladim.
Teşekkür ederim.
Bu benim bi süredir kafama takılan bi soruydu, bilir kişiden böyle bir bilgiye ihtiyacım vardı, tekrar çok teşekkürler. :rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Rica ederim... Bilir kişi demeyelim de deneyimli diyelim...
Konut kredisinde aynı şeyi uygulamak zor, oldukça yüklü bir erken kapama cezası alıyorlar. Sanırım ana para mikarı fazla olduğu için... Banka da kendince ben bu parayı sattım ve ona göre hesap yaptım şimdi erken dönerse kime tekrar satarım gibi bir hesap yapıyor sanırım...
Kredi kullandığınız takdirde elinizdeki fazla parayı erken ödeme şeklinde de değerlendirebilir ve böylece günü gelmemiş taksitleri erken ödeyerek faiz indiriminden faydalanabilirsiniz. Ama burada da elbette mevduat faizi ile kredi faizini karşılaştırıp kendiniz için uygun olup olmadığına karar vermelisiniz.
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
Finansbankta da motosiklet kredisi var.Tabii ki faiz oranları bireysel ihtiayç kredisinden daha yüksek.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Konut kredisindeki ceza uygulaması mortgage kanunundan kaynaklı, devlet istemiş ve koymuş bu maddeyi, banka terkde edemiyor bu cezayı.. Diğer kredilerin ise hiç birinde erken kapatma cezası altında para alınması yasal değildir.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Bir cevapta benden olsun; öncelikle İzmir'den sevgilerle, bende 4 ay önce hiç kefilsiz,kredi kartsız,peşinatsız 1000,00_TL vade farkıyla toplamda 30 ay vade ile 4200,00_TL ye sıfır fabrika çıkışlı Ramzey 250 QM aldım.Plaka ve ruhsat masrafları için nakitim olmadığından motosikletimi 2011 Nisan ayında teslim almayı planlıyorum.Motosiklet almadan önce iyice araştırın herkezin cebine uygun imkanlar sağlıyan mağazalar var,krediye başvurmadan önce çevrenizde araştırma yapın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst