- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
Ben yaklaşık 1.5 ay önce motosiklet ile kaza geçirdim. Kazayı hatırlamıyorum çünkü bayılmışım kafama aldığım darbe ile. Ancak görgü tanıklarının anlattığına göre 100-110 km/h hız ile bir köpeğe çarpmışım ve takla atıp kafa üstü düşmüşüm.
Malesef köpek çarptığım gibi ölmüş bende ise beyin sarsıntısına bağlı beyin kanaması 2 kaburga kırığı 1 köprücük kemiği kırığı ve bacak çıkığı ile atlattım kazayı 9 gün yoğun bakımda solunum cihazı ile yaşadım Bu arada ekipman olarak eksiksizdim motosiklet pantalonu botu montu kaskı eldiveni herşeyim vardı. Muhtemelen şu an yaşıyor olmamın sebebi bu ekipmanlardır.
Konumuza gelecek olursak, Ailem ve arkadaşlarım motosikleti bırakmam konusunda çok ısrarcı. Bu seferlik böyle bir kazayı ucuz kurtardığımı söylüyorlar ve bu sevdayı bırakmamı istiyorlar. Açıkcası ben kaza ile ilgili hiçbirşey hatırlamıyorum. Belki hatırlasam bende bırakma yanlısı olurum ancak hatırlamayınca insana şaka gibi geliyor ve motosiklete devam etmek istiyorum.
Bana sizce ne yapmam gerektiği ile ilgili fikir verirseniz mutlu olurum.
Bu arada şu an herhangi bir sağlık sıkıntım kalmadı gayet sağlıklıyım aktif araba kullanıyorum.
Kazanın benden kaynaklandığını çokta düşünmüyorum tabi ki gece 100km/h hızla gitmek dışında. Oda benim hatam kabul ediyorum
Ben yaklaşık 1.5 ay önce motosiklet ile kaza geçirdim. Kazayı hatırlamıyorum çünkü bayılmışım kafama aldığım darbe ile. Ancak görgü tanıklarının anlattığına göre 100-110 km/h hız ile bir köpeğe çarpmışım ve takla atıp kafa üstü düşmüşüm.
Malesef köpek çarptığım gibi ölmüş bende ise beyin sarsıntısına bağlı beyin kanaması 2 kaburga kırığı 1 köprücük kemiği kırığı ve bacak çıkığı ile atlattım kazayı 9 gün yoğun bakımda solunum cihazı ile yaşadım Bu arada ekipman olarak eksiksizdim motosiklet pantalonu botu montu kaskı eldiveni herşeyim vardı. Muhtemelen şu an yaşıyor olmamın sebebi bu ekipmanlardır.
Konumuza gelecek olursak, Ailem ve arkadaşlarım motosikleti bırakmam konusunda çok ısrarcı. Bu seferlik böyle bir kazayı ucuz kurtardığımı söylüyorlar ve bu sevdayı bırakmamı istiyorlar. Açıkcası ben kaza ile ilgili hiçbirşey hatırlamıyorum. Belki hatırlasam bende bırakma yanlısı olurum ancak hatırlamayınca insana şaka gibi geliyor ve motosiklete devam etmek istiyorum.
Bana sizce ne yapmam gerektiği ile ilgili fikir verirseniz mutlu olurum.
Bu arada şu an herhangi bir sağlık sıkıntım kalmadı gayet sağlıklıyım aktif araba kullanıyorum.
Kazanın benden kaynaklandığını çokta düşünmüyorum tabi ki gece 100km/h hızla gitmek dışında. Oda benim hatam kabul ediyorum