Motosiklet, kamyonla çarpıştı: 4 ölü

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Erzurum, Tortum'da, 4 kişinin bindiği motosikletle kamyonetin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında motosiklete binenlerin hepsi hayatını kaybetti.

351281-7916.jpg


Erzurum Valiliği İl Kriz Merkezi'nden yapılan açıklamada, İbrahim Özdemir'in kullandığı 25 EE 223 plakalı kapalı kasa kamyonetin, Tortum ilçesine 7 kilometre uzaklıkta, karşı yönden gelen ve sürücüsünün kimliği henüz belirlenemeyen, üzerinde 4 kişinin bulunduğu motosikletle çarpıştığı bildirildi.

Kazada, motosiklette bulunan Mustafa Kambur (33) ile Şükrü Karadayı'nın (24) kaldırıldıkları Atatürk Üniversitesi (A.Ü) Tıp Fakültesi Aziziye Araştırma Hastanesi'nde öldüğü, motosiklette bulunan ancak kimlikleri henüz tespit edilemeyen 2 kişinin de olay yerinde öldükleri belirtildi.

Çarpışmanın ardından yoldan çıkarak şarampole devrilen Kamyonetin sürücüsü İbrahim Özdemir ile araçta bulunan Sinan Özdemir, Mine Özdemir ve Hilal Özdemir'in yaralı olarak A.Ü Tıp Fakültesi Aziziye Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldıkları kaydedildi.

allah rahmet eylesın cümlesine allah sabır versin :salut:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Allah rahmet eylesin
yaralılara acil şifalar versin


4 kişi 1 motor :silent:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin...
cahilliklerinin bedelini canlarıyla ödemişler yazık...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
4 kişi bir motora binilir mi ya

allah rahmet eylesin,geride kalanlara sabır varsin.:pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
4 kişi ve şarampole uçan kamyonet... Ve içindeki canlar...

Daha kaç can yanacak?.... :pr:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Vah anam vah , bence tum illerin trafik denetleme sube mudurlerinin kulaklari cekilmeli.

Yoksa korumasi ehliyeti alicaksin altindan motosikleti.

Ona yol ver bunu gormemezlikden gel , 3 kisi 5 kisi ruhsatinda 1 kisi yazan motosiklete bin ses cikartma , sonra onlarda trafikde hem kendilerini , sonrasinda baska canlari riske atsin.


Allah askinda trafikciler gormuyormu bunlari ? neden ses cikartmiyorlar anlamiyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Vah anam vah , bence tum illerin trafik denetleme sube mudurlerinin kulaklari cekilmeli.

Yoksa korumasi ehliyeti alicaksin altindan motosikleti.

Ona yol ver bunu gormemezlikden gel , 3 kisi 5 kisi ruhsatinda 1 kisi yazan motosiklete bin ses cikartma , sonra onlarda trafikde hem kendilerini , sonrasinda baska canlari riske atsin.


Allah askinda trafikciler gormuyormu bunlari ? neden ses cikartmiyorlar anlamiyorum.

Görüyor görmesine de ya şimdi bunlarlamı uğraşıcam deyip geçiyor adamı alsa 2 saat uğraşıcak adam yalvarıcak dil dökücek ıvır zıvır bu sıcakta çoğu kuytu köşe bi yer arıyor...
Benim motorun sigorta poliçesinde 4+1 yazıyordu buna ne demeli
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
şuan kullandıgım motora hiç 2 kişiden fazla binmedi...ikinci kii bile olmamalı
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Temsili resim olabilir , bu arada bikerboy35 4+1 yazmasindan kastin nedir?

motosikletin istihap haddi policede 5 kisi olarakmi gorunuyor .?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 kişi motora binilirmi, allah akıl fikir versin, allah rahmet eylesin
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
Allah geride kalanlara sabır versin ölenlere de rahmet etsin. çok üzücü bir durum ama insanlar cahilliklerini bedelini bazen ağır ödüyor.keşke olmasaydı diyoruz ama hep oluyor hepte olacak......
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
4 can yazıya göre 2sinin kimliği farkli eder 2 aile
allah ım yoksa diğer ikisidemi 2 farklı aile :(

düşünülmesi bile kötü

Toprakları bol olsun Yakınlarına Allah sabır versin dicek başka bişe yok gibi

Biraz daha dikkat lütfen biraz daha

hadi onlar bi hata yapmıslar 4 kişi binerek
sizzz bizzz şoförler motorlari biraz daha Kaale alalımmmmmmmmmmmm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst