motosiklet kamyonete çarptı 2 ölü..antep

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
031220081732352038068_2.jpg
368120081103115217496.jpg



Edinilen bilgiye göre, Oğuzeli yolu üzerinde Serkan T. (19) ve Eyyüp Ö.'nün (23) üzerinde bulunduğu 27 AC 239 plakalı motosiklet, yol kenarında park halindeki 27 FZ 737 plakalı kamyonete arkadan çarptı.

Ağır yaralanan gençler, olay yerine gelen ambulansla Avukat Cengiz gökçek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan tüm müdahalelere rağmen Serkan T. ve Eyyüp Ö. hayatını kaybetti.

Her iki şahsın cenazeleri, hastanede yapılan otopsinin ardından toprağa verilmek üzere ailelerine teslim edildi.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

19 ve 23 yaşıda iki genç yazık günah,

bıktım kaza haberi yazmaktan ibret alınması lazım..
allah rahmet eylesin..

Çarpmanın etkisiyle yola savrulan ve başlarında kask bulunmayan Özçiçek ile Terlemez, olay yerine çağrılan ambulansla Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi’ne götürüldü. Terlemez ile Özçiçek, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Abi sende hep kara haberleri veriyorsun.
Senin açtığın konuların hemen altında adını görünce başlığa bakmaya korkuyorum:pale:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Al sana bi daha ; zaten günde baya kaza oluyor artık alıstık..

Allah rahmet eylesin !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin..Çok üzücü bir olay ,,mekanları cennet olsun topraklarımın..Keşke olmasaydı..
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah taksiratlarını affetsin. Çok üzücü bir haber... Daha çok gençler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst