Zamanında üşenmezdim değiştirirdim hep bataryayı. 5 tane batarya ile gezer olmuştum.
Artık uğraşması zor geldi. Kamera da eskidi. Takmayı bıraktım ben. Bindiğim de sayılı.
Ama kamerayı seviyorum, vlog olarak değil de, güvenlik için.
Arabamda var kamera, sürekli çeker. 3 sefer kazaya karıştım. 3'ünde de videoyu atıverdim sigortacılara, gerisine karışmadım. Suçun tamamı onlardaydı. Hiç polemiğe girmeden tutanağı doldurduk.
Üstteki arkadaşın dediği mantıklı. motosiklete sabitleyip, o şekilde sürmek.
Aslında kask kamerası daha güzel oluyor. sonrasında izlediğinde, ne zaman frene bastın, nereye baktın falan, hareketlerini anlayabiliyorsun. Sadece o olmaz. Gene de sürekli kayıt eden cihaz olması bence iyi.
Forumda bir arkadaş yapmıştı. Onu bulamadım da,
Şu konuyu buldum. bu tarz bir cihazda iyi olur.
https://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/195293-motosiklet-on-arka-yol-kayit-dvr-kamera-uygulamasi-video%27lu.html
Ama bunlarda da kaliteli marka pek yok ortalıkta galiba.
Olsa 70mai'nin veya viofonun ürünü falan. müthiş olur.