Bugün İtalya/Sicilya'dan geldim, 5 gün araba kullandım, motor olayı özellikle İtalya'da bilirsiniz had safhada. Keza trafik te öyle, saçma bir trafik var, herkes o karmaşaya rağmen o kadar saygılı ki trafik biraz da ondan oluyor. Orada motor kullanan yüzlerce genci,kızı, kadını, yaşlıyı gördükten sonra nasıl imrendim size anlatamam. Bebeğimiz olmasa inanın arabayı bırakıp hemen motora geçerdim eşimle. Insanlar takım elbiseyle racing motor kullanıyorlar. Motora saygı olduğundan olsa gerek güvenlik ekipmanları neredeyse hiç yok. Motorlar hep ama hep eski model. Bakımsız, pis, dökük. Genelde yan çantalar hep bir tarafta var, dar yollardan olsa gerek. Bunları neden mi yazdım, içimden yazmak geldi..