MOTOSİKLET ile KARADENİZ turu Yapsak kimler katılır

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İSTANBUL hareket polenezköy- şile-ağva dan dalıp Karadeniz sahillerinden köy yollarından karadenizin turkuaz rengine-ormanların-yaylaların yeşiline ve bol oksijene karadenizin lezzetli yemeklerini doya doya tadacağımız lezzet duraklarına tarihi eser ziyaretlerinden (mağara-kale-cami-kilise-han hamam-köprü- yol güzargahımıza yakın görülmeye değer ne varsa) yol yorgunlunu atacağımız termal kaplıca sularına --serinlemek için deniz plaj-şelale-göl gezileri ile sarp sınır kapısına kadar gidip ve nihayetinde
şehir stresinden arınmış şekilde
normal trafik guzergahından geri dönüş ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

çadır + pansiyon konaklamalı
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
peki siz tamam katılıyoruz diyen biriyle bu tura cıkcakmısınız tanımadıgınız hiç yol almadıgınız biriyle bu maceraya atılırmısınız? bence en azından huyunu suyunu bildiginiz size göre uyumlu insanlarla tanısıp uzun yol yapın derim onun dısında yol arkadası ciddi bir soruna dönüşebilir.Olurda tura cıkarsanız ordu ve sonrası için yeme yerleri ve gezilcek yerler hakkında bilgi verebilriim.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki siz tamam katılıyoruz diyen biriyle bu tura cıkcakmısınız tanımadıgınız hiç yol almadıgınız biriyle bu maceraya atılırmısınız? bence en azından huyunu suyunu bildiginiz size göre uyumlu insanlarla tanısıp uzun yol yapın derim onun dısında yol arkadası ciddi bir soruna dönüşebilir.Olurda tura cıkarsanız ordu ve sonrası için yeme yerleri ve gezilcek yerler hakkında bilgi verebilriim.

Belli kültür seviyesine ulaşmış insanlar olursa neden olmasın.(okul kastetmiyorum ) ortak payda motosiklet-doğa -deniz-tarih-fotograf vs...
doğu karadenize bireysel olarak 4 kere gidip geldim . ama ayrıntılı çok iyi biliyorum diyemem değerli fikirleriniz-öneri ve tavsiyeleriniz ile katkıda bulunursanız sevinirim teşekkürler
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde

Çiktum çami budadum
Endurdum yarisina
Boyle sevdami olur
Girsun yerun dibina

K'izilağaç fidani
Tepeden budanur mi
İnsan sevduği yardan
Bu k'adar utanur mi

Endum dere duzina
Aşlamayi aşladum
Sevdaluk eyi şeydur
Ben da yeni başladum
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
siz bi grup olun gelin.ben trabzondan karşılarım sizi, taki dönüp trabzondan tekrar geçene kadar eşilk bile edebilirim.ama bunda tarih, süre ve içerik önemli.trabzon civarı yapmak istediğiniz aktivitelerle ilgili daha çok bilgi verirseniz, yararlı olabilir.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ReİS Trabzonda karadeniz geceside yapalım ..kemençe-horon
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ben gelmek isterim..motorum çinli ama olsun yolda brakçagını sanmam..:cherry:
seni birazda olsun tanıdım senle degil karadeniz turu BAKKAL A bile gidilmez
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben gelmek isterim..motorum çinli ama olsun yolda brakçagını sanmam..:cherry:
seni birazda olsun tanıdım senle degil karadeniz turu BAKKAL A bile gidilmez

kardeş ben motorunu küçük görmedim.. !!! söylediğim seyleri anlamıyorsun. alınganlık yapıyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

bırak motorunu sen bile çinli olsan insan insan olsun yeter...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst