Motosiklet ile dans...

Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
paylaşım için teşekkürler ... adama helal olsun walla insan gıpta ediyor doğrusu...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Özer Video için teşekkürLEr : ) Bu ARada Eleman fena Altındaki motorda Zx6 sanki :) Özer MrTLı ;)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Harbiden süper video, teşekkürler paylaşım için :rendeer:
Resmen dans ediyo adam :)
Lastiklerin kenarlarına dikkat BMX tipi bisikletlere takılan ayaklıklardan takılmış :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
adamlar bu motorları ne hale sokuyr helal valla..ne diyelim ben normal binmeye razıyım yeterki olsun
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Vay canına! Dehşete kapıldım. Adamda balet tipi var :mrgreen:

Teşekkür ederiz. Çok güzel video :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bu adam işi aşmış lar dan bitanesi neden türkiyede bukadar iyi derecede performans seggileyecek fazla insan yokki ? bizde bitek tek teker arif var başkada fazla yok sanırım ...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende yapıcam yakında kafayı yiyiyim az kaldı zaten.
güzel oynuyor valla helal olsun,
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
:farao:selam arkadaşlar türkiyede olur olmasın a ki var ama adamlar 20 milyarlık motoru ndan düşünce adam üzülmüyo bile adamlarda para gani zaten motor dağalacak korkusu yok hem bunuda unutmayın dünya motorsiklet şampiyonuda türküyeden sinan sofu oğlu hepinize selam lar kazasız sürüşler
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Adam motoru ile tamamen bütünleşmiş. Sanki onunla Partneri gibi hareket çekiyor ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar artık olayı aşmışlar,onlar için motora binmek sıradan geldiği için kendileri ile yarışıyorlar ne kadar rahatlar bunları yaparken helal olsun keratalara.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst