Motosiklet için tek teker römork yapımı - Motorcycles mono trailer

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet için tek teker römork yapımı -Motorcycles mono trailer

Fikir oluşturması için paylaşıyorum. Resimleri anlatmaya gerek yok. Herşey açık ve net.


(1).jpg

(2).jpg

(3).jpg

(4).jpg

(5).jpg

(6).jpg

(7).jpg

(8).jpg

(9).jpg

(10).jpg

(11).jpg

(12).jpg

(13).jpg

(14).jpg

(15).jpg

(16).jpg

(17).jpg

(18).jpg

(19).jpg

(20).jpg
(21).jpg




Bunu sanayide yaptımak çok zor olur. Adam gibi usta bulamazsın. Bulsan yaptıramazsın, uğraşmaz.
Yaparım dese deli para ister. Bunlar yetenekli cesur kişilerin yapmaya cesaret edeceği işler. :D
Uzun zamandır aklımda, ilk fırsatta böyle bişey yapıcam.

Alıntıdır.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Forumdan 3-4 kişi kendi başına yaptı bundan zaten, ararsan yapanlarla görüşüp fikir alabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 bin kişilik forumdan bunu yapabilecek 3 kişi anca çıkar. 2 si yapmış öbürü de ben.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
çok güzel bir şey paylaşım için sağol yapması çok zor değil gibi geldi. hatta kaynak değil de evde matkapla delerek civata somun yardımıylada birleştirme yapılabilir hatta kullanılmadığı zaman parçalarına ayrılarak fazla yer kaplamadan saklanılabilir de. tabi bazı yerlerde yine kaynak gerekecektir. peki kanunen yasak değil mi bu ? polislerle sıkıntı olmasın ?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gayet yerinde ve hoş bir paylaşım olmuş mustafacım :) şu an yapacağım diye giriştiğimde en az 4 adetlik malzeme çıkar atölyeden lakin sorun üretip yapmakta değil , yurdumuzda bu ve benzeri römork kullanımı yasal değil , yapısı itibari ile uzun yola meyilli konforlu vede riski minium az olan bir römork modeli olduğu için ancak ya kişinin kendisi hobi olarak uğraşıp kendi imkan ve uygun coğrafyada kullanacak yoksa uzun yola çıktığınızda , avrupaya bakmayın türkiyede sıkıntı çıkartabilirler , o yüzden seri anlamda yapmayı düşündüğüm bir modelleme olma şansı az ama talep olursa , resimdekinden daha kompleks ve işlevsel bir şeyler yapılabilir , bu konuda yardıma ihtiyacın olursa her konuda yardımcı olurum sevgiler....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah İrfan abi. bu sene fuarda bu römorklardan göreceksiniz. biri imalatına başladı. fuara katılacağım dedi. bakalım bende onu bekliyorum. üretimini yaptığına göre yasal işlemleri de araştımıştır. fiyat uygun olursa yapmaya gerek kalmayacak.

buradaki römorkun farkı tamamen alüminyum olması. alüminyum kaynak makinesi bulmak bile ayrı dert.
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
eyvallah İrfan abi. bu sene fuarda bu römorklardan göreceksiniz. biri imalatına başladı. fuara katılacağım dedi. bakalım bende onu bekliyorum. üretimini yaptığına göre yasal işlemleri de araştımıştır. fiyat uygun olursa yapmaya gerek kalmayacak.

buradaki römorkun farkı tamamen alüminyum olması. alüminyum kaynak makinesi bulmak bile ayrı dert.


anlıyorum geçen yıl ki fuarda mevcuttu hatta yakınen inceledim fiyatı 2000 lira civarıydı ,ilk etapta göze çarpan estetik fiber yapısıydı dur bakiiim arşivi bir karıştırayım resimlerini çekmiş olmam lazımdı :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Kullanışlı olmasıyla havalı ve pahalı olması arasındaki farkı bilmeyen bir toplumuz.

Motor+römork yada otomobil+römork sahibine fakirinde fakirisin muamelesi yapılmaktadır. Dar kafalı cahil düşünce fakiri toplumdaşlarımız sadaka vermeye yeltenecek hadsizliği sırf parasızlıktan göstermemektedirler. :))

oyunagaledim Olayı aşmışsın sen :)) paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst