Motosiklet için Taşıt Pulu Alınıyormu

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
5
Selam Arkadaşlar. Ben motorumu nisan ayında aldım ve vergilerini vs. yatırdım. Ancak arabalarda olduğu gibi taşıt pulu alınıyormu bilmiyorum. Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Yoksa ceza yemeyelim boşuna.
 

NBC

Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
23
Merhaba,
Sorunuzun cevabı evet.100-250 cc arası yıllık 60.-YTL . Ocak ve Temmuz aylarında iki taksit (30.- + 30.-) şeklinde ödenir.Nisan ayında 60.-YTL ödenmiş ise sorun yok.30.- YTL ödenmiş ise ikinci taksit gecikme cezalı olarak ödenecek.
Selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
bu sene görün bakın okkalı bir zam yapacak sevgili devletimiz 100 - 250 cc arasına, bu segmentteki motor sayısındaki artış inanılmaz oldu bir önceki seneye göre, bu da yolunacak kaz sayısının artması demek oluyor otomatikman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst