- Katılım
- 28 Mar 2005
- Mesajlar
- 165
- Konu Yazar
- #1
İspanyol motoclismo.es sitesinde yayınlanan bir haberde Madrit' deki M-45 otobanında yapımına başlanan MOTORCU DOSTU BARİYER sistemlerinden bahsedilmiş.
Öncelikle belirlenen yüksek risk noktalarında uygulanan sistemde bariyerlerin alt kısımları kapatılarak sürücülerin motosikletden düştüklerinde sürüklenmeleri esnasında bariyer ayaklarına vurarak ciddi yaralanmalar yaşamalarının önüne büyük ölçüde geçilmekte.
Sürücülerin en güvenli şekilde yollarda seyahat etmelerini istiyen yetkililer oldukça esnek bir o kadar da dayanıklı özel alaşımdan üretilen özel alaşımlı bariyerler kullanıyor. Mevcut bariyerlerin altına takılan bu bariyerler metal ve keskin yüzeyler içermiyor.
TÜRKİYE DEDE BU UYGULAMANIN BAŞLATILMASI İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPALIM ARKADAŞLAR. ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE MOTOSİKLET KULLANAN LARIN OY POTANSİYELİNİ KANUN KOYUCULARA HATIRLATALIM..
http://img8.imageshack.us/img8/5011/bariyer.jpg
Öncelikle belirlenen yüksek risk noktalarında uygulanan sistemde bariyerlerin alt kısımları kapatılarak sürücülerin motosikletden düştüklerinde sürüklenmeleri esnasında bariyer ayaklarına vurarak ciddi yaralanmalar yaşamalarının önüne büyük ölçüde geçilmekte.
Sürücülerin en güvenli şekilde yollarda seyahat etmelerini istiyen yetkililer oldukça esnek bir o kadar da dayanıklı özel alaşımdan üretilen özel alaşımlı bariyerler kullanıyor. Mevcut bariyerlerin altına takılan bu bariyerler metal ve keskin yüzeyler içermiyor.
TÜRKİYE DEDE BU UYGULAMANIN BAŞLATILMASI İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPALIM ARKADAŞLAR. ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE MOTOSİKLET KULLANAN LARIN OY POTANSİYELİNİ KANUN KOYUCULARA HATIRLATALIM..
http://img8.imageshack.us/img8/5011/bariyer.jpg