Motosiklet İçin Bariyer Uygulaması

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
165
İspanyol motoclismo.es sitesinde yayınlanan bir haberde Madrit' deki M-45 otobanında yapımına başlanan MOTORCU DOSTU BARİYER sistemlerinden bahsedilmiş.

Öncelikle belirlenen yüksek risk noktalarında uygulanan sistemde bariyerlerin alt kısımları kapatılarak sürücülerin motosikletden düştüklerinde sürüklenmeleri esnasında bariyer ayaklarına vurarak ciddi yaralanmalar yaşamalarının önüne büyük ölçüde geçilmekte.

Sürücülerin en güvenli şekilde yollarda seyahat etmelerini istiyen yetkililer oldukça esnek bir o kadar da dayanıklı özel alaşımdan üretilen özel alaşımlı bariyerler kullanıyor. Mevcut bariyerlerin altına takılan bu bariyerler metal ve keskin yüzeyler içermiyor.

TÜRKİYE DEDE BU UYGULAMANIN BAŞLATILMASI İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPALIM ARKADAŞLAR. ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLERDE MOTOSİKLET KULLANAN LARIN OY POTANSİYELİNİ KANUN KOYUCULARA HATIRLATALIM..

http://img8.imageshack.us/img8/5011/bariyer.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En azından kritik yerlere koysunlar bunları ,bekledikleri kabahat. Uyan, T.C.K.Y.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
türkiyede motosiklet satanlar para kazanma derdinde, ileri gelenler koltuk sevdasında, bu dedikleriniz türkiyede çok zor. motosiklet kazalarında feci şekilde ölen arkadaşlarımız için devletimiz ne yaptı bu güne kadar. motoshowlarda motosiklet üzerinde mankenleri çeksin bizim türk medyası, orada motosiklet alan veya alamayanların neler hissetiğini motosikletin hangi amaca hizmet ettiğini yazmasınlar.
türkiye gerçeği, medyamızda insana değer yok magazine değer var, motosiklet üzerinde kıçı açık manken görsün bütün medya ilgilenir, başı kopan arkadaşlarımız ise geçiştirsinler (allah gani gani ölen arkadaşlarımıza rahmet eylesin)
nerde ülkemizde bunu yapacak delikanlı, motorcu dostu bariyerler, bizim ülkemiz motorcu düşmanı olan giyotin gibi insanları parçalayan bariyerleri tercih ediyor.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
165
türkiyede motosiklet satanlar para kazanma derdinde, ileri gelenler koltuk sevdasında, bu dedikleriniz türkiyede çok zor. motosiklet kazalarında feci şekilde ölen arkadaşlarımız için devletimiz ne yaptı bu güne kadar. motoshowlarda motosiklet üzerinde mankenleri çeksin bizim türk medyası, orada motosiklet alan veya alamayanların neler hissetiğini motosikletin hangi amaca hizmet ettiğini yazmasınlar.
türkiye gerçeği, medyamızda insana değer yok magazine değer var, motosiklet üzerinde kıçı açık manken görsün bütün medya ilgilenir, başı kopan arkadaşlarımız ise geçiştirsinler (allah gani gani ölen arkadaşlarımıza rahmet eylesin)
nerde ülkemizde bunu yapacak delikanlı, motorcu dostu bariyerler, bizim ülkemiz motorcu düşmanı olan giyotin gibi insanları parçalayan bariyerleri tercih ediyor.

Doğru söze anca şapka çıkarılır. :cat:

İşin enterasan tarafı hiç kimsenin umurunda deği motosikleti koruyucu önlemler. Çok garip hemde çok motosiklet kullanıcıları öksüz gibi. Hatta araç içinde olanlar araç büyük motosiklet küçük diye beyinlerindeki oratıyı buna göre kurup buna göre davranış sergiliyorlar. Hem bariyerler hem araçlar tabiiki arada yaşamak zorlaşıyor?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst