Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hero 4 kullanıyorum memnunum
4k 30 fps e kadar çekim yapabiliyor.
Kendi mikrofonu bulunuyor kamera da.
Rüzgar engelleyici özelliği var kamera çeneye takıldığın da sesiniz iyi gidiyor.
Superview özelliği bulunuyor.
1080p 60 fps superview ayarında 1 saat 21 dakika aralıksız çekim yapılabiliyor.
Gece ve gündüz için içinde iso ayarları mevcut ışık durumuna göre değiştirebiliyorsunuz.
Kamera
Çoklu çekim
Çekim olarak 3 modu bulunuyor çekim (fotoğraf)
Modu ayarlarında keskinlik kontrast gibi ayarları duzenleyebiliyorsunuz.
Bluetooth bağlantısı bulunuyor.
Gopro'nun kendi uygulamasını indirip editleri kesitleri ağır çekim ileri sarma gibi montajları yapabiliyorsun.
Montajı hakkında bilgi almak isterseniz bir cevap daha yazabilirim..