Motosiklet Hırsızlığına Karşı 14 Altın Kural

Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
en az iki kilit. üşenmeden her seferinde bağlamak en doğrusu. alışkanlık haline getirmek lazım. yinede sıkıntılı bir durum. sen uğraş çabala elindeki avucundakiyle bir makine al. ..... alsın götürsün.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
bugün motor aldım ve 7 katlı bi apartmanda oturuyorum bahce dışardan olduğu gibi gözüküyor ve motorumu allaha emanet ederek ve direksiyonunu kitleyip bıraktım ama 2 saatte bir inip bakıyorum :) yarına cıkarsa eğer motor her çesişt kilitten alacam :)
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Alarmlı disk kilitlerini nasıl bulabilirim? Bunlar harekete karşımı (yani tekerleğin dönmesine mi) yoksa sarsıntıya mı duyarlı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu alayım 2 tane yere 30 santım giren demir çaktıracağım ön lastık ve arka lastık tarafına 2 de kalın iyi zincir ustunede branga Artık onuda çalarlarsa yapcak birşey yok :)

Hele bi alayımda Motoru
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
alarmlı disk kilit bulamadım sirkecide, istanbulda bulabileceğim bi yer varmı ?
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
motor çalınmasına karşı yüzde 100 etkili ve bir sistem var aslında bu sistem biraz pahalı ama motorunu kaybetmek istemeyenler para'ya kıyarmı bilmem sistem motora takılacak olan bir GPS vericisinden oluşuyor GPS vericisi motordan aldığı bir alarm sinyali ile (bu alarm sessizde olabilir ) aktif oluyor ve motorun yerini en fazla 1-3 metre yanılma payı ile bilgisayar üzerinde cadde ve sokak ismiyle belirtiyor artık ondan sonrası size kalmış ister polise bildirin ister pompalıyla hırsızların kapısına dayanın.....
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
alarmlı disk kilit bulamadım sirkecide, istanbulda bulabileceğim bi yer varmı ?

reklam gibi algılanmasın bilgi amaçlı söylüyorum ben Etilerdeki Villa Levent ten almıştım, bir sor istersen. Hatta aynı isimde internet siteside var.

motor çalınmasına karşı yüzde 100 etkili ve bir sistem var aslında bu sistem biraz pahalı ama motorunu kaybetmek istemeyenler para'ya kıyarmı bilmem sistem motora takılacak olan bir GPS vericisinden oluşuyor GPS vericisi motordan aldığı bir alarm sinyali ile (bu alarm sessizde olabilir ) aktif oluyor ve motorun yerini en fazla 1-3 metre yanılma payı ile bilgisayar üzerinde cadde ve sokak ismiyle belirtiyor artık ondan sonrası size kalmış ister polise bildirin ister pompalıyla hırsızların kapısına dayanın.....

Ben uygun fiyatlı bir GPS cihazı çok araştırdım ama henüz karar verip alamadım, eğer tavsiye edilen bir marka/model varsa bizede söyle bari.
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
24
valla ne aile baskısı ne arkadaş baskısı ne de istanbsul trafiğindeki ayılar hiçç biri yıldıramadı motosiklet sevdasından ama yıllaraca para biriktirip aldığınız motosikletin bir hırsız tarafından çalınma ihtimeliyle yaşamak soğutacak yemin ediyorum....bıktım eli böğründe gezmekten..kapımın önüne koyamıyorum, hangi kilidi takarsam takayım güvenemiyorum otoparklara ayda 100 ytl de veremiyorum...satıcam kurtulucam sonunda.. kimsenin başına gelmesin.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Hırsızlıktan en iyi korunma yöntemi gece kapalı otopark, gündüzleri ise gözünüzün önünden ayırmamaktır.

Otopark konusunda imkanı olmayan arkadaşlara bişey demiyorum ama, eğer motorunuzu göremeyeceğiniz biryere park ediyorsanız, mutlaka önceden ayarladığınız sizinle gelmiş bir artçının motorun başında kalmasını sağlayın ki ben öyle yapıyorum
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla bizim ev mustakil merdiven boşluguna koyuom dubleks evin :D rampa var girişte napim yaa içim rahat dış kapımızda dökme zaten mumkunu yok acamazlar
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
21
Alarmlı disk kilitlerini nasıl bulabilirim? Bunlar harekete karşımı (yani tekerleğin dönmesine mi) yoksa sarsıntıya mı duyarlı?

Ben de VillaLevent'ten aldım geçen yaz sonu, fiyatı 70 Euro gibi bir şeydi. Ötmesi için motorun hareket etmesine gerek yok, motor biraz sallandığında hemen ötmeye başlıyor. Sesi de fena değil açıkçası. Sadece uzun süre takılı kaldığında bir-iki kere tutukluk yaptı (belki de sadece bendeki kilite özgü bir sorundur), arada kontrol ediyorum artık...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
yararli bilgiler icin ndr arkadasimiza tskurler , fakat ne yaprsak yapalim istedikten sonra hirsiza vIz gelir tIrs gider bnce
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
21
arkadaslar bizim ewin burda taksi duragi war. onun oraya sabitlemeyi dusunuyorum. sizce akillica bi dawranismi bu hırsızlar iş birliği yaparlarmı acaba. bu yaz motor almayı düşünüyorum bu bilgilergerçekten çok faydalı oldu benim içinde.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar rica etsem şöle birkaç tane "işte dayanıklı bunu açmkta herbiden zorlanırlar" dediğiniz kilit markası ve cinsi söyleyebilirmisiniz bi de fiyatları yazarsanız alcam ama çok kararsız kaldım.. şu an motorum izirde kapalı garajda sadece didon klilidiyle duruo ama içim rahat fakat ankaraya gelincede planım şu ilk önce alrm taktırcam bi tane çok sağlam ki marka ondan istiyorum kilitle telefon direğine bağlıcam 1 tane de sağlam bi disk kilidi alcam ve bunlara artı olarak orta kalitede bi kaç kilit daha almayı düşünüyorum bi de her gece motorun üzerini örtersem diye düşünüyorum (çüküü hırsız çalmak için örtüyü kaldırmak zorunda kalcak ve ben örtüyü motora bağlaığımdan motoru sarsıp alarm çalışacak ve amca daha kilitlere başlamadan alrm çalışıo olcak :) ...resmen tedirginim ya .. o motoru alabilmek için mimarlık öğrencisi olmama rağmen bütün yaz tatillerimi inşaatlarda amele olarak geçirdim.. yardımcı olup bana bi kaç marka ve cins söylerseniz çok sevinirim sağolun şimdiden...
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
bilgi için teşşekürler, az önce star habere bunu konu yapmışlar havalar ısındı motorsiklet hırsızları çoşdu diye. Zaten trafikde bir sürü psikopatla uğraşıyoruz bide hırsızlara ışık yakmayalım arkadaşlar, en değerli varlıklarımızdan biri olan motorlarımızı güvenli bi şekilde koruyalım; hiç bi arkadaşın başına gelmesini istemem :(
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bendenizden de tavsiyeler.
Scooter sahibi olduğumdan gündüzleri kalabalık merkezler, özellikle kebapçı önlerine park yapıyorum ve asla Kilit Kullanmıyorum.
Gece kalacak ise motor, taksi durağının tam önüne, Hastanenin güvenlik kabinininin önüne, hiç olmadı karakol önüne park ediyorum.
motorunuzu köşelere gözden uzak ''amman başına bişi gelmesin'' dediğiniz yerlere park etmeyin:rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
7
site içine güvenilir deyip açık otoparka bırakıyoduk motorları..bi gün bi arkadas abi buraya bırakmayın adamlar kamyonlara yükleyip götürüyolar dedi.. o günden sonra bi dükkanın içine bırakıyoruz. kimsenin başına gelmez umarım.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
hırsızlığı önlemenin imkanı yok adamların mesleği bu her türlü alıyo kimse de müdahale edemiyo en iyisi bencede gps sistemi bu da çalınmaya değil de çalındığında kurtarmaya yönelik aslında
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
Konu hortladigine gore ben de bir soru sorabilirim.

Sifreli kilitler anahtarli kilitlere gore daha mi kolay, daha mi zor acilir ?

Bunlari da soruyoruz ama kimbilir bu siteden bilgi edinip kendini daha da gelistiren kac hirsiz vardir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst