- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #21
Necati abi senin aslında 33 bilemedin 35 yaşında olduğunu düşünüyorum...ama bize yaşını büyük gösteriyorsun gibime geliyor...:queen:
bu kadar motosikletten sonra şimdi olmazsa bile 3-5 sene sonra 30 lu yaşlardasın değilmi???:rendeer:
Keşke otuzlu yaşlarda olsam:salut:
Ama motosiklet nedeni ile kuyruğu dik tutuğumda bir gerçek.Yaşıtlarım torun sevmeye başladı artık.