Motosiklet Gençleştirir!!!!!

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necati abi senin aslında 33 bilemedin 35 yaşında olduğunu düşünüyorum...ama bize yaşını büyük gösteriyorsun gibime geliyor...:queen:

bu kadar motosikletten sonra şimdi olmazsa bile 3-5 sene sonra 30 lu yaşlardasın değilmi???:rendeer:

Keşke otuzlu yaşlarda olsam:salut:
Ama motosiklet nedeni ile kuyruğu dik tutuğumda bir gerçek.Yaşıtlarım torun sevmeye başladı artık.:p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
genç !!!!
gençliğine geç kalmış sayarsan kendini o ayrı bir konu..:queen:

ben daha 37 yaşında,95 kg 1.80 cm küçücük!!! bir çocuğum abi...ama motorla 20 yılı aşkın tecrübemle burada birçok kişinin abisi oldum...

senin tecrüübelerinden faydalanmak isterim.

özellikle mayıs ayında İzmire geldiğimde balık tecrübenden...:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
genç !!!!
gençliğine geç kalmış sayarsan kendini o ayrı bir konu..:queen:

ben daha 37 yaşında,95 kg 1.80 cm küçücük!!! bir çocuğum abi...ama motorla 20 yılı aşkın tecrübemle burada birçok kişinin abisi oldum...

senin tecrüübelerinden faydalanmak isterim.

özellikle mayıs ayında İzmire geldiğimde balık tecrübenden...:queen::queen::queen:

Buyur gel canım kardeşim.herzaman beklerim.Balık+cola:pale:
Balıklar ağlayacak ama neyse,sen buyur gelde bakarız bir çaresine:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Buyur gel canım kardeşim.herzaman beklerim.Balık+cola:pale:
Balıklar ağlayacak ama neyse,sen buyur gelde bakarız bir çaresine:queen:

abi ocak ayında izmirdeki kursta 1. oldum..sanırım iyi bişey yapmadım:silent:
bütün sertifikaları bana kitleyecekler sanırım..:salut:

bu arada balık kola ile ağlarsa gazoz deneriz..en ilaçsızından???:queen::queen::queen:

şaka bi yana balık bahane,nasipse inşallah görüşmek isterim...:cat:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
biriside face deki linki verebilirmi ben şu an işteyim ve yotubeyi açmıyor :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Motorcu hissettiği yaştatır.Her motosiklete bindiğinde heyacan duyandır.Çok güzel video ama biz yaşlanıpta binmeye kalksak bize sempatiyle yaklaşıp yol vereceklerine bizi yine hiçe sayarlar.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bu videoyu facede paylaştığımda kendiside motorcu olan babamın yorumu beni baya bi eğlendirdi :)

"hayatının son hızını yapmış bana kalırsa... ?"

alem adam şu babam vesselam :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Daha yeni izleyebildim. Mükemmel bir video defalarca izledim, hamen face e ekledim. Bu videonun motora olan tutkumu, aramızdaki bağı, ruhumun gidasi oldugunu çevreme biraz olsun anlatabileceğini umuyorum.
Paylasim icin tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst