motosiklet geçit töreni........polonya varşova

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ne kadar çok motor varmış yaa
varşovanın nüfusu ne kadarki::)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
youtube da MARMOK'ta yapılan bir festival zamanı şehir içinde geçit videosu vardı ve bir tane bile kasklı adam yoktu. bu videoda ise bir tane mobilet binicisi gördüm kasksız. polonya bile bizden o kadar ilerdeki of ki ne of.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ordakilerin hepsi Polonyalı değildir be:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Abi orası Polanya ne olcak yüz ölçümü.Küçücük yer etraftaki ilerden toplanıp gelmişlerdir 2 saat te varşovaya sonra öyle bir geçit yapmışlardır.Türkiydeki bütün motorcuları toplasak 1000 katı oluruz herhalde.Caddelere sığmaz taşarız.:bounce:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
vallahi çok güzel gözüküyor.helal olsun adamlara.bide mobiletli amcam kopardı beni:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyytttt be maşallah.Nara gibi oldu be.:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
arkadaşlar ilginize ve yorumlara teşekkürler.
fakat polonya yüzölçümü olarak küçük bir ülke olmasına rağmen genç nüfüs oranı oldukça abartılı bir memlekettir,özellikle varşova da 14-22 yaş arası nüfus akıllara zarar halde avrupa biriği ülkelerinin içindeki en yoğun genç nüfustur.................

herkese iyi bayramlar bu arada :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst