Motosiklet garaji/çadırı kullananlar ve yorumları

Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
8
Merhaba

Fotoğraftaki branda çadırdan almak istiyorum;
Screenshot_2020-05-24-Motogaraj---Motosiklet-Garaji--motosikletgaraj--Instagram-fotograflari-ve-videolari.png


- Forumdaki konulara baktım.
Sabit kulübe yerim yok(yarın taşınırken götürebilmeliyim de), kabin olanı çok para-veremem, branda giydirip soymak yüzünden motora binesim gelmiyor... Haliyle bu çadırı veya benzerini kullananlardan yorum ve tavsiyelerini dinlemek isterim. (Hatta satmak isteyen varsa da oturup konuşabiliriz)


Çoğu motosiklet maksimum 2.4metre uzunluğundayken neden 3.40metrelik çadır alıyoruz, büyük almaya gerek var mı, motorun ebatları kadarını mı alalım, kaç almalıyız (satıcı büyük satmak ister)

Tecrübelerinize göre bi iki sene kış rüzgar yağmur gören çadır halen sağlam kalabiliyor mu (satıcı bunu söylemez)

Çadırın çalınma ihtimali var mı, yere nasıl sabitlediniz

-Neden almalıyız neden almamalıyız, kimden almalıyız?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Ben eski evim için konu acmıştım forumda, öneriler vardı, izmirde bir firma ile konuyu konustum.

Öncelikle maliyetine göre yüksek fiyat çekiyorlar.
Cok kolay calınabilir, (yere sabitleme calınmayı engellemez)
Motosikleti güvenlik olarak hiçbirşekilde korumaz, sadece görünürlüğünü azaltır ki bence hırsızların dikkatini çeker
Bu kısmım kalitesel olarka gördüğüm sahsi fikrim, kısmi kapalı bir alan harici tamamen acık alana koyarsan 1 -2 senelik ömrü var bence.




Sen tam olarak nerede kullanacaksın bunu? Apartmanın acık otoparkı falan mı var
 
Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
8
aparman bahçesinde halihazıda şu an kullandığım kimseye zararı olmayacak bir köşe var, "1metreye 2.60metre" oraya sabitlemeyi düşünüyorum tabi ileride ne olur taşımam gerekir mi bilmiyorum

firma ismi foruma yazmayayım, antalya daki bu işi yapan firmanın 850liralık çadırı işimi görür gibime geliyor, zaten iyi bi branda 300 400tl...

çadırın çalınma riski var, sabitlediğimde anca işlerini zorlaştıracağımı biliyorum, mümkün olduğunca sabitleyeyim en azından uçmasın :D

motosikletin güvenliğini zincir +-kilit ile zaten alıyorum, dikkat çekeceği kısmında hemfikirim fakat branda eziyeti gerçekten tüm hevesimi kaçırıyor.

tır brandası tabir edilen kalın malzemeyle yapılıyormuş, dediği gibiyse (yırtılmaz yanmaz ise) birkaç sene kullanırım gibime geliyor tabi esas olarak kullananların tavsiyeleri önemli, satıcı malına kötü demez.
 
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
9
Aynı konuda ben de tecrübeden arkadaşların fikirlerini merak ediyorum. Malum branda kullansak da kediler yine bir yerlerden giriyor. Söylediğiniz gibi pis brandayı takıp çıkarmaktan motora binesimiz gelmiyor. Fiyat bana da biraz yüksek geldi.
 
Katılım
21 Şub 2019
Mesajlar
8
çevrenizdeki branda işleri yapan iş yerlerine girip fotoğrafı gösterip, anlatıp fiyat alabilirsiniz. aslında karantina bittiğinde ben böyle yapmayı düşünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst