yokmu eski - ayağı alçıda üyeyi alacak bir Allahın kulu be

..arabayla gidecek.. cuma yada ct yada pazar..( motosikletle olmaz bu havada ..zaten ço kkiş ibu havada motorla gitmeyip arabası iel gidecektir)
05335571592
maslak civarında oturuyorum(itu yurtlarında) son anda yamahaya yuh demeye gittiğimde (yzf 125 =9 milyar) sinirimi yatıştırmak davetiye verdiler. yani beni arabasıyla alacak arkadaşyada arakdaşalrın bi araba dolusu davetiyesi benden..ayağımda kırılacak zamnı buldu. ahhaha zorla çağırıp oynattıalr halısahada bela çağırdı sanki
neyse davetiyeler benden kişi başı 10 lira bayılmayın benide alın gidip gelelim. oke.
yokm uarakdaşalr bu havada motor yerine /yada araba ile gidecek avrupa yakasından.. bileti de benden...