Motosiklet Fuarına HepBirlikte Gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
ne parası hocam ücretsiz davetiye ücretli bile olsa almam arkdaşımız teee ankaralardan kalkıp geliyor

bugün öğleden sonra fuarda olcağım ben arkdaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
anadolu yakası olarak beşiktaşa geliyoruz.........sizin hareket saatiniz kaç................tekerleriniz kaçta dönecek?
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yokmu eski - ayağı alçıda üyeyi alacak bir Allahın kulu be :) ..arabayla gidecek.. cuma yada ct yada pazar..( motosikletle olmaz bu havada ..zaten ço kkiş ibu havada motorla gitmeyip arabası iel gidecektir)

05335571592

maslak civarında oturuyorum(itu yurtlarında) son anda yamahaya yuh demeye gittiğimde (yzf 125 =9 milyar) sinirimi yatıştırmak davetiye verdiler. yani beni arabasıyla alacak arkadaşyada arakdaşalrın bi araba dolusu davetiyesi benden..ayağımda kırılacak zamnı buldu. ahhaha zorla çağırıp oynattıalr halısahada bela çağırdı sanki neyse davetiyeler benden kişi başı 10 lira bayılmayın benide alın gidip gelelim. oke.

yokm uarakdaşalr bu havada motor yerine /yada araba ile gidecek avrupa yakasından.. bileti de benden...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
anadolu yak. eslık etmek ısteyen var mı yanlız gıtmek sarmıyo artcım da yan cızdı....bılet nerden bulabılrız
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Edirne den gidecek varmı?yanlız gitmek istemiyorum.benide yanına alabilecek arkadaş varmı?tel 05448546783:salut:nolur benide alın:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar günü saat 11.30 da çıkıyorum avcılar tarafından giden olursa beraber gidelim orada motorları birbirine kilitleriz bende kilit vs. yok. motoru bağlayacak başka motora ve kilite ihtiyaç olacak.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
bide biz gidebilseydik..

yazık yaa. koca mt den bi adam çıkmadı arabasıyla giden.. giden çokturda arabasıyla giden kalp sahibi çıkarmı avrupa yakasından , bize de bi el atarmı onu bugün görücez. son gün..
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
anadolu yak. gıdıcek varmı dedık tık yok mılletten ....kımseye yuk olucak degılız arkadaslar
maltepeden sevgıler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst