Motosiklet Fuar Çekilişi - Ducati ve KTM sizin olabilir.

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Moto Bike Expo motosiklet fuarını ziyaret edenleri motosiklet ve bisiklet kazanma şansı bekliyor.

Motosiklet fuarı girişinde size verilecek çekiliş kuponlarını doldurup fuar alanındaki çekiliş sandığına atanlar arasında yapılacak kura çekimiyle Ducati ve KTM kazabilirsiniz.

Motosiklet fuar çekiliş sonuçları fuar sonrası motosiklet.net'de duyurulacaktır.

İşte çekiliş ile kazanabileceğiniz hediyeler: Ducati Monster 696, KTM 390 Duke ve Bianchi, Ghost, Lapierre ve Carraro marka bisikletler.

2wvr.jpg
 

Ekli dosyalar

  • motosiklet-fuar-cekilis-sonuclari-2014.jpg
    motosiklet-fuar-cekilis-sonuclari-2014.jpg
    76 KB · Görüntüleme: 35,993
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Ülkede ahlak diye bir şey kalmadığını herkes bildiği için bu tarz çekilişlere kimse güvenmiyor. Yine de bugün kutulara baktım "ben dahil" bir sürü fakir, kutuları biletlerle doldurmuştu.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Bana daha okeyde şansım gülmezken burda nasıl gülsün :queen:
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
bende bugun gittim ama formu doldurup kutuya atma ihtiyacı duymadım...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benim monsteri değiştirmek için şuan için tek fırsatım o kutu. Kutuyu doldurmayın, bana çıkacak o:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
Çekilişte bir sıkıntı yok,isteyenler izlemeye gidebilirler,tarih saati vermişler. Otomotiv sektöründe çalışıyorum, hiç bir marka 1 adet araç için kendini rezil etmez. Organizasyonlar araçları barter (takas) sistemi ile satın alıyorlar, örneğin motoru veriyorsun stand ücretinden düşüyorsun,yada AVM de reklamın tanıtımın vs. oluyor...
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Formu bana fakslasanız ben izmirden doldurup size göndersem sizde orda kutuya atsanız :D :D ? olmadı dmi neyse :D :D
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Yakınınızdan birine Hiç milli piyango veya sayısal çıktıgını gördünüzmü? Bu çekilişin talihlisi daha kuponlar basılmadan belirlendi o çekiliş numaralarını kendilerine ayırıyorlar garibana içi boş salatalık :)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
1992 yılında..liseden sıra arkadaşıma honda crx çıktı hobby çikolatadan..hala biniyor..plakası da 34 vu 131.. yani diyeceğim o ki bazı çekilişlerde katakulli olmuyor...katakulli şu sıralar süper loto ve sayısallarda...çekilişler canlı yayından çıkarıldı iki senedir farkındaysanız..
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
16 bilet attım bugün aradılar benim adımı yazıp atan bir kaç arkadaş daha var sağolsun. :queen:

Monster bende Ktm ve bisikletler için bekleyin heyecanınızı kaybetmeyin :bounce:
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
ali nin velinin oğullarına verilmiştir bunlar bile :d bi tane bisikletcik vatandaşa ayrılmıştr.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst