motosiklet fotoğrafları

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
resim çok da imageshack pek tad vermiyor bu aralar hep hata veriyor
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nostaljik kadınlı motosiklet serisi :p






Devamı gelecek:cherry:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Hepsi birbirinden güzel ama en çok hoşuma giden 79 model Kawasaki kz900 oldu.2.sırayıda bir üst resimdeki Suzuki aldı.Benim hoşuma gidenler bunlar.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Benim çok hoşuma giden var ama arayıp böyle güzel eskileri bulmak zor yahu :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
resim eklemeye devam,canlanmak lazım arkadaşlar motosiklet görsün :p


ben bunu çok begenmiştim :)

ve bunu harika makineler







 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
şu boss hoos ları hiç yakından görüp sesini duymadım valla dehşet bir alet bunlar ama sanırım bunu yatırmak zordur epey
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İşte budur benim kafamdaki son nokta.
1978 model cbx1000 Honda. 6 silindir.
Sesinide dinlemeyi ihmal etmeyin
http://www.youtube.com/watch?v=KG8oNz5oyQ8
http://www.youtube.com/watch?v=tCQdToPes6s&translated=1
http://www.youtube.com/watch?v=o9YGsKD-Aoc&playnext=1&list=PL348F8901DF7DCAC9&index=1

1978hondacbx1000.jpg
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Sahibindende bir tane gördüm ilanını umarım satılır benim iki silindirli bir oğlum var altı bebekli bir evlat edinmek bu devirde çok masraflı olacaktır..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ne yalan söylim benzin fiyatı 15 tl dahi olsa birgün mutlaka o makineye sahip olmak isterim.
Hafta içi 50 cc ile dolaşıyorum genelde.Yine devam ederim 50 cc ye hafta sonu da yaksın yakabildiği kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst