- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
ne oldu resimler kesilmiş güzel gidiyordu,paylaşıma nostaljiye devam 
Benim çok hoşuma giden var ama arayıp böyle güzel eskileri bulmak zor yahu![]()
İşte budur benim kafamdaki son nokta.
1978 model cbx1000 Honda. 6 silindir.
Sesinide dinlemeyi ihmal etmeyin
http://www.youtube.com/watch?v=KG8oNz5oyQ8
http://www.youtube.com/watch?v=tCQdToPes6s&translated=1
http://www.youtube.com/watch?v=o9YGsKD-Aoc&playnext=1&list=PL348F8901DF7DCAC9&index=1
![]()