barok34 Katılım 25 Ağu 2009 Mesajlar 1,277 26 Ara 2009 Konu Yazar #42 evet arada ekliyorum yine epey bir model oldu şimdiye kadar, bu arada dedemin bmw de vardı yaylı koltuk müthiş rahat bişey
evet arada ekliyorum yine epey bir model oldu şimdiye kadar, bu arada dedemin bmw de vardı yaylı koltuk müthiş rahat bişey
seannnnn Katılım 10 Haz 2009 Mesajlar 232 26 Ara 2009 #43 bir tane de benden olsun marka model bilmiyorum ama ]
COQ Motosiklet Eğitmeni Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 11,727 26 Ara 2009 #44 Kendi objektifimden. Gerçi daha once forumda yayinlandi ama burda da olsun hadi.
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 26 Ara 2009 #45 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Oy oy oy, Honda'nın eski amblemi ne kadar güzel, şimdi niye çıkartma yapıştırırlar anlamam
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 26 Ara 2009 #46 ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ---------- DKW(MZ)SB500 BMW r12 BMW BMW r12 BMW r12 BMW r11 BMW r11 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r75 DKW(MZ) nz350 DKW(MZ)sb500 DKW(MZ)nz350 DKW(MZ) MZ es300 MZ es175 MZ DKW(MZ) nz500
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ---------- DKW(MZ)SB500 BMW r12 BMW BMW r12 BMW r12 BMW r11 BMW r11 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r12 BMW r75 DKW(MZ) nz350 DKW(MZ)sb500 DKW(MZ)nz350 DKW(MZ) MZ es300 MZ es175 MZ DKW(MZ) nz500
barok34 Katılım 25 Ağu 2009 Mesajlar 1,277 27 Ara 2009 Konu Yazar #47 bizim tsk da motor kullanmışmıdır acaba
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 27 Ara 2009 #48 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Yaşasın Hitler:queen:
barok34 Katılım 25 Ağu 2009 Mesajlar 1,277 27 Ara 2009 Konu Yazar #49 savaşçı motor bunlar :uro:: ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:39 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ---------- [/URL][/IMG]
savaşçı motor bunlar :uro:: ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:39 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:32 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:36 ---------- [/URL][/IMG] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ---------- [/URL][/IMG]
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 27 Ara 2009 #50 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Yağ radyatörü yerine klasik depo koymuş,çok orjinal.:cat:
Arjantinli69 Katılım 25 May 2009 Mesajlar 3,690 28 Ara 2009 #51 http://img191.imageshack.us/img191/93/big92649.jpg ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 ---------- ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:58 ----------
http://img191.imageshack.us/img191/93/big92649.jpg ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:55 ---------- ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:58 ----------
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 28 Ara 2009 #52 Sayfa atlasın yeni resimler koyucam.... Hepsini aynı sayfaya koymayalım...
osmaniyeli Katılım 21 Kas 2007 Mesajlar 3,832 28 Ara 2009 #53 alp_tunay' Alıntı: Sayfa atlasın yeni resimler koyucam.... Hepsini aynı sayfaya koymayalım... Genişletmek için tıkla ... 8 mesaj lazım sayfa atlamak için.yazalım abi
alp_tunay' Alıntı: Sayfa atlasın yeni resimler koyucam.... Hepsini aynı sayfaya koymayalım... Genişletmek için tıkla ... 8 mesaj lazım sayfa atlamak için.yazalım abi
ufuktan Katılım 22 Eki 2009 Mesajlar 753 28 Ara 2009 #54 suzuki gsx1400 benim motorla aynı kasa :cat: asla eskimeyecek !!!!
osmaniyeli Katılım 21 Kas 2007 Mesajlar 3,832 28 Ara 2009 #55 şu ikisine bittim.1980 yılında alacaksın bundan 50 sene bineceksin. hiç teknolojik eksiklik hissetmeden
şu ikisine bittim.1980 yılında alacaksın bundan 50 sene bineceksin. hiç teknolojik eksiklik hissetmeden
tbk_1980 Katılım 30 Eki 2006 Mesajlar 1,220 28 Ara 2009 #56 Klasik ve eski sevdası başka bişey yahu ... teşekkürler...
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 28 Ara 2009 #57 Harleyde güzel duruyor... sadece eksozları büyük kaçmış....
osmaniyeli Katılım 21 Kas 2007 Mesajlar 3,832 28 Ara 2009 #58 wankel motorlu suzuki ne yakıyormuş bu moto
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 28 Ara 2009 #59 [URL=http://img297.imageshack.us/my.php?image=02bosshoss1big.jpg] [/URL] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ---------- Daha değişik motorlar geliyor..... ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ---------- Hani kimse resim koymamış:silent:
[URL=http://img297.imageshack.us/my.php?image=02bosshoss1big.jpg] [/URL] ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:17 ---------- Daha değişik motorlar geliyor..... ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ---------- Hani kimse resim koymamış:silent:
barok34 Katılım 25 Ağu 2009 Mesajlar 1,277 28 Ara 2009 Konu Yazar #60 emeğine sağlık çok değişik bunlar da yanlız cross iyi teşkilatlıymış harbiden