bak federasyon dedin aklıma geldi. keşke federasyon motorluları kayıt altına alsa. ne biliyim üyelik tarzı bi şey mesela. en azından motorluyla motorcu farkı belli olabilir. belki insanların motora ve dostuna daha farklı yaklaşmasını sağlayabilir.
arkadaşlar bence önce ortak çıkarlarımız konusunda birlik olmamız gerekiyo daha sonra irade ortaya konur. şiddete başvuran 3-5 çapulcuyu çıkarırsak fransadaki hareket benim için oldukça imrendirici.