Motosiklet Fedarasyonu ne yapar?

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
5
Son Ö.T.V zammı ile ilgili motosiklet fedarasyonu ne düşünüyor ve ne yapacak merak ediyorum. HAYDİ MOTOSİKLET FEDARASYONU SESİNİZİ BEKLİYORUZ.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
bak federasyon dedin aklıma geldi. keşke federasyon motorluları kayıt altına alsa. ne biliyim üyelik tarzı bi şey mesela. en azından motorluyla motorcu farkı belli olabilir. belki insanların motora ve dostuna daha farklı yaklaşmasını sağlayabilir.

arkadaşlar bence önce ortak çıkarlarımız konusunda birlik olmamız gerekiyo daha sonra irade ortaya konur. şiddete başvuran 3-5 çapulcuyu çıkarırsak fransadaki hareket benim için oldukça imrendirici.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
federasyondan bi organize isteyelim bu ötv için bi eylem yapsak etkili olabilir bence kadıköyde toplanıp taksime kadar gidilir konvoy halinde taksimdede federasyon yetkililerinden biri bu kararın yersiz olduğunu anlatan bi basın açıklaması yapabilir yoksa bunun arkası gelir kendimizi ifade etmezsek bu yaptığımız kötü bi şey değil prosedürlere uygun bi şekilde kendimizi ifade edeceğiz
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ne yaptığını bilemem ama ne yapmadığını biliyorum. Motosiklet camiasını derinden etkileyen bu fahiş vergi karşısında yapması gereken organizasyonu, tepkiyi vermiyor. :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst