- Katılım
- 15 Eki 2019
- Mesajlar
- 206
- Motosikleti
- Tracer 7
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba,
Honda cb 250r model motosiklet kullanmaktayım. Motosikletimde son bir aydır zaman zaman kontağı ilk açtığım anlarda arıza ışığı yanıyor. Kontağı birkaç defa aç- kapa yaptıktan sonra ışık sönüyordu ve yola çıkıyordum. Buna bağlı olarak motosikletimi Honda yetkili servisine götürdüm ve incelemeleri için bıraktığım zaman sorunun pis yakıta bağlı enjektörden kaynaklı olduğunu ve yeni enjektör ile değişmesi gerektiğini belirttiler. Enjektöre arabalarda olduğu gibi temizlik yapma imkanlarının olup olmadığını sorduğumda ise motosikletlerde enjektör temizliği yapılmadığını belirtmekteler. Yeni enjektör ücreti 3000 tl olduğu için, kullanmama da şu anlık bir engel olmadığı için yaptırma konusunda acele etmek istemedim. Bu süreçte biraz araştırma yapıp belki bir ihtimal, piyasada motosikletler için üretilmiş olan enjektör yakıt temizleyicilerden denemeyi düşünüyorum. Daha önce benzer bir problem yaşamış olan birisi varsa bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Honda cb 250r model motosiklet kullanmaktayım. Motosikletimde son bir aydır zaman zaman kontağı ilk açtığım anlarda arıza ışığı yanıyor. Kontağı birkaç defa aç- kapa yaptıktan sonra ışık sönüyordu ve yola çıkıyordum. Buna bağlı olarak motosikletimi Honda yetkili servisine götürdüm ve incelemeleri için bıraktığım zaman sorunun pis yakıta bağlı enjektörden kaynaklı olduğunu ve yeni enjektör ile değişmesi gerektiğini belirttiler. Enjektöre arabalarda olduğu gibi temizlik yapma imkanlarının olup olmadığını sorduğumda ise motosikletlerde enjektör temizliği yapılmadığını belirtmekteler. Yeni enjektör ücreti 3000 tl olduğu için, kullanmama da şu anlık bir engel olmadığı için yaptırma konusunda acele etmek istemedim. Bu süreçte biraz araştırma yapıp belki bir ihtimal, piyasada motosikletler için üretilmiş olan enjektör yakıt temizleyicilerden denemeyi düşünüyorum. Daha önce benzer bir problem yaşamış olan birisi varsa bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
