Motosiklet düşmanları.

Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
266
Trafikteki otomobillerin, minibüslerin, otobüslerin, kamyonların yüzde doksanı apaçi...
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Bunu üstüme alınmıyorum, bunlar apaçilere karşı bi tepki bence.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Motosiklet sürücülerinin en büyük düşmanı yine motosiklet sürücüleridir...
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
99
şöyle bir durum var, o tiplerden bende rahatsız oluyorum ve gerçekten bende korkuyorum çünkü farketmiyorsunuz ve Allah'tan direksiyonu kırmadım sağa sola diyorum yoksa yapışırdı araca fakat bu tipler sadece motor sürücüleri değil otomobil sürücülerinde de var tepkim aynı oluyor... sonuçta hız limitleri sadece otomobile değil motora da geçerli.ben mesela aracımlayken bir durumu iza edeyim, e5 kozyatağı akşamları aşırı tıkalı olur biliyorsunuz gerek soldan gerekse sağdan motor geçer sürekli ama yavaşça düzgünce giderler aynadan olur da farkedersem gelen bir motorluyu misal en soldaysam aracı hafif sağa getiriyorum ki soldan geçen motor rahatça geçsin sağdaysam da hafif sol yapıyorum gene rahat geçsin diye keşke bütün otomobil sürücüleri böyle şeylere dikkat etse hele bazı şerefsizler var aksine geçemesin diye önüne kırıyor tam sopalık zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst