- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 45
Çok güzeller.. Ama bizde motosiklet çok pahalı yahu.. Dışarıya göre yani..
Çok güzel resimler, paylaşım için teşekkür ederimde...
Bu resimle topic başlığını bağdaştıramadım ben..
![]()
Motosikler görünmüyo bilem..
aha benim motorun dedesi bu