motosiklet dostluğu ve yakınlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bugün gemlik üzerinden istanbula gitmek için topçular feribotunu kullandım,benden başka 3 motorlu daha vardı.başladık sohbete herkes kendi motorundan çapı kadar bahsetti.tabi enküçük çap bendim,fakat dostluğumuz baya büyük oldu hatta emekli albayım resimleri akşam görmek istiyorum dedi bende yüklüyorum.orda koyu ve samimi sohbetleri için kendilerine çok teşekkür ederim.sitelere üye değillermiş mt den bahsettim onlara duyduklarını hatta benim resimlerimi orda gördüklerini söylediler.tabi hoşuma gitti demekki boşuna gezmemişim motosiklet tutkunları tarafından tanınmak çok güzel.sırf bu nedenle bile kilometrelerce gezmeğe değer hoş bir duygu.

 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
ümmet abi türkiyenin en kıdemli motorcusu sensin
eline sağlık paylaşım için
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha nice hoş geziler ve keyifli sohbetler yaşamanız dileğiyle :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ümmet abey seni tanıdığım için çok şanslıyım :rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ümmet abi birakta o kadar olsun tanısınlar nıce muabbetlere selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst