Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eyl 2011
- Mesajlar
- 813
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar bir sorunu yada bir durumu sizinle paylasmak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim..
Motosikletimi ayakliga aldim zaman gücü arkaya verdigim ve ön lastikler yerden kesildigi zaman direksiyon güclü bir sekilde olmasada saga kaymaya basliyor ama sürüste vs.hic bir sorun yok acaba nedeni nedir yada normalmidir tesekkürler.
Motosikletimi ayakliga aldim zaman gücü arkaya verdigim ve ön lastikler yerden kesildigi zaman direksiyon güclü bir sekilde olmasada saga kaymaya basliyor ama sürüste vs.hic bir sorun yok acaba nedeni nedir yada normalmidir tesekkürler.