- Katılım
- 15 Tem 2012
- Mesajlar
- 782
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
10 yıldır motorum da çanta var bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım.İşe gidip gelmek için motoru kullanıyorum.
Muayeneye gireceğim önümüzdeki ay yönetmelik vs değişti mi ? ticari kullanmayanlar için de çanta nın ruhsata işlenmesi vs tarzında bir sorun ile karşılaşır mıyım ?
Yoksa çantayı söküp mü gireyim muayeneye ?
10 yıldır motorum da çanta var bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım.İşe gidip gelmek için motoru kullanıyorum.
Muayeneye gireceğim önümüzdeki ay yönetmelik vs değişti mi ? ticari kullanmayanlar için de çanta nın ruhsata işlenmesi vs tarzında bir sorun ile karşılaşır mıyım ?
Yoksa çantayı söküp mü gireyim muayeneye ?