motosiklet cambazları...

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bunlar deli ya :silent:

Koruma olarak Sadece Kask var, Ne mont ne dizlik başka hiç bişey yok, :cyclopsan
T-shirt'le hareket yapıolar :cyclopsan

Daha önce izlemiştim ama paylaşımın için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Birde bu kadar manyak birbirlerini nasıl bulmuş anlamış değilim :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Bunlar deli ya :silent:

Koruma olarak Sadece Kask var, Ne mont ne dizlik başka hiç bişey yok, :cyclopsan
T-shirt'le hareket yapıolar :cyclopsan

adamlar düşe kalka vucutları bağışıklık yapmış galiba:cherry:

Birde bu kadar manyak birbirlerini nasıl bulmuş anlamış değilim :p

körler sağırlar,birbirini ağırlar dostum:wiinkk:

bunlar acayip gaza gelirler ve getirirler uzak durun:cherry:

haklısın adamın yapası geliyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst