Motosiklet Çakıları

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
yolda bir tanede motosiklet önünde büyük bir bıçak olsa fena olmaz bu istanbul trafiğinde:p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ben boyle sade istemem...içinde tırnak makası ısterım törpü isterim gazoz kapağı acacağı ısterım ısterım kardesımm
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
aamlar para kazanmak için ellerinden geleni yapıyorlar,


tanımsız nickli arkadaşımız kendileri başka bir millettenmiş gibi Türkler yapsa içine ekmek bıçağı koyarlar demiş,çok üzüldüm ve kaygı duydum biranlık boş bulunmuştur diye fazla yorum yapmıyorum
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bir bıçak sever olarak cok güzel begendim nerden buluruz acaba bunları:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de geneli gibi üstten beşinci çakıyı beğendim gerçekten.. en azından daha kullanılabilinir gözüküyor. ama çok amaçlı çakıları tercih ederim yine de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst