- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 350
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosikleti sattım bu işe nokta koydum o yüzden tüm malzemeleri satıyorum. Motosiklet botu arayan varsa bence kaçırmasın çünkü belki 6 belki 7 kere giydiğim botu satıyorum. Tertemiz kutusunda...
41 numaradır...
Fiyat olarak son pazarlıksız 100 düşünüyorum.
http://img842.imageshack.us/i/dscf0337.jpg/
Detaylı resimler için:
http://img842.ima...cf0337.jpg
41 numaradır...
Fiyat olarak son pazarlıksız 100 düşünüyorum.
http://img842.imageshack.us/i/dscf0337.jpg/
Detaylı resimler için:
http://img842.ima...cf0337.jpg