Motosiklet Botu Ve Güvenlik

Katılım
6 Nis 2016
Mesajlar
1
Merhabalar, yaklaşık 7 aydır motosiklet kullanıyorum. Eylül ayında aldım motosikleti kışı geçirdik beraber yağmurla çamurla ancak yaz ekipmanım yok. Eldiven falan güzel kolay bulunur. Ama botta kafama sorunlar takıldı. Şuanki botumun güvenliğinden hiç şüphem yok kalas gibi demire tekme atsam yamultur, rüzgar almaz, su geçirmez. Yazın daha çok gün içindede kullanabileceğim botlara baktım pek fazla bulamadım şu model kafama takıldı:
-Icon 1000 Truant Boot
Ama bu bot bileğe kadar şuanki botum kaval kemiğimi bile sarıyor bu onun kadar güvenli olamaz tabiki ama bu botu alsam sorun yaşarmıyım?
Yada ne derece güvenlidir yoksa bunun yerine yine dize kadar olan botlardan mı gitmek zorundayım?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst