Hah, bu soruya cevap verecek olan benim

bende hem yazlık hem kışlık motobot var. ikisi de çok rahat, gün boyu giyebiliyorum. kışlık motobotu yazın giyemezsiniz, botun boğazı ve dili muflonlu.
yalnız bir yazlık, bir kışlık motobot toplam 300 küsür lira. indirim vs yakalayabilirseniz bu paraya tek bir gore-tex ya da benzer membranlı bir bot alabilirsiniz.