Motosiklet botu için tavsiyeniz ihtiyacım var.

Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
102
Merhaba arkadaşlar, ben hesaplı bir bot almak istiyorum. Yaptığım araştırmada en hesaplısı MOTOBOT gibi görünüyor. Motobot kullanan arkadaşlar düşüncelerini yazarlarsa sevinirim. Ayrıca kışlık motobot yazın giyilirmi?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Hah, bu soruya cevap verecek olan benim:)
bende hem yazlık hem kışlık motobot var. ikisi de çok rahat, gün boyu giyebiliyorum. kışlık motobotu yazın giyemezsiniz, botun boğazı ve dili muflonlu.

yalnız bir yazlık, bir kışlık motobot toplam 300 küsür lira. indirim vs yakalayabilirseniz bu paraya tek bir gore-tex ya da benzer membranlı bir bot alabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst