Motosiklet bel-bacak çantası tavsiyesi

Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Arkadaşlar merhaba.


Ağustos sonunda çıktığımız turda ilk kez bel-bacak çantası kullandım ve interkom ve telefon için şarj kablosu, kameranın yedek bataryaları, ruhsat, cüzdan vb gibi en çok kullandığım malzemelerimi yanımda ve kolay erişebileceğim bir şekilde taşıyabilmek çok pratik oldu.


Bel kısmının kemerinin çanta kısmına olan bağlantısının alttaki fotodaki modeldeki gibi genişçe olmasını tercih ederim zira benim kullandığım çantanın bele geçen kemeri ince olduğundan ip gibi dolanmıştı ve bacak bağlantısı da lastiğimsi bir malzemeden olduğundan 4. günde sünmüştü.

https://texmotor.com/urun/tex-43-maxi-bacak-cantasi/


Kullanıp memnun kaldığınız ürün var mıdır?

Teşekkürler
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Depo üstü çanta tavsiye edebilirim 🙂
Hem rüzgarı kesiyor hemde ıvır zıvır elinin altında , benimkinin üstünde telefon içinde şeffaf yer var , ha bide arada üstüne yaslanıp reycing gibi sürüyorum 😁
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Depo üstü çanta tavsiye edebilirim 🙂
Hem rüzgarı kesiyor hemde ıvır zıvır elinin altında , benimkinin üstünde telefon içinde şeffaf yer var , ha bide arada üstüne yaslanıp reycing gibi sürüyorum 😁

Söylemesi ayıp 3 günde 3 ayrı motoruma bindiğim oluyor. 😆

Her seferinde sök tak falan.

Bir de çantanın bağlantı kemerlerini alttan üsten geçir ve tak.

Biri gelip kesse veya koparsa al başına belayı.

Her depoya mıknatıs da yapışmıyor zaten.

YBR'm varken aldığım kanatları mıknatıslı bir depo üstü çantam da var bu arada.

Ama gel bunu Crypton'a tak. :ROFLMAO:

Çanta bana lazım o sebeple.

Motora diil. :)
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Söylemesi ayıp 3 günde 3 ayrı motoruma bindiğim oluyor. 😆

Her seferinde sök tak falan.

Bir de çantanın bağlantı kemerlerini alttan üsten geçir ve tak.

Biri gelip kesse veya koparsa al başına belayı.

Her depoya mıknatıs da yapışmıyor zaten.

YBR'm varken aldığım kanatları mıknatıslı bir depo üstü çantam da var bu arada.

Ama gel bunu Crypton'a tak. :ROFLMAO:

Çanta bana lazım o sebeple.

Motora diil. :)
Yok o çantalardan bahsetmemiştim , depo kapağının etrafına takılan halkaya klik diye takılabilir çantalar var , çok kolay söküp takması..


Böyle birşey..
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Bu daha güzel ve derli toplu duruyor ama yine de Cub motor ya da Acerbis 14 lt'lik depo mevcut olan CRF kullanırken depo kapağı dizaynından dolayı iş görmez.

Bir de 17 küsur bin TL'lik fiyatını gördüm şimdi de o parayla 2 bacağıma ayrı çanta alıp 3 litrelik yakıtla (=160 TL falan) minimum180 km civarı yol yapan Cryptonla 15-20 bin km falan gezerim herhalde ve yanlış hesaplamadıysam. 🥲


Almayı planladığım asfalt ağırlıklı uzun turlarda kullanmak üzere almayı planladığım motosiklete olur ama bu ürün.

Sağolasın dostum.

Selamlar.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Benim motorda da givi'nin depo üstü çantası var. Motora binerken bel çantamı çıkarıp onun içine atıyorum, inerken alıyorum.
Depo kapağı çerçevesine vidalı metal parçası var, o sayede söküp takması çok kolay, birden fazla motorum olsaydı o parçaları ayrı satıyorlar diğer motorum için de alırdım. Hatta benim depo üstü çantası eskimeye başladı, ilk yurtdışı seyehatinde aynısının yenisini alma niyetim var interkom'dan para artarsa.

Bel çantası kullanışlı ama motor sürerken tehlikeli, bacak çantası daha da tehlikeli, olur da bir kaza anında yerde sürüklenirken bir yerlere takılır, içinde ne varsa batar falan korkunç geliyor bana. Ben ceplerime bile hiç bir şey koymam, 50 kuruş bile olmaz cebimde, bir tek montumun sağ cebinde kulak tıkacının kılıfı oluyor o kadar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu daha güzel ve derli toplu duruyor ama yine de Cub motor ya da Acerbis 14 lt'lik depo mevcut olan CRF kullanırken depo kapağı dizaynından dolayı iş görmez.

Bir de 17 küsur bin TL'lik fiyatını gördüm şimdi de o parayla 2 bacağıma ayrı çanta alıp 3 litrelik yakıtla (=160 TL falan) minimum180 km civarı yol yapan Cryptonla 15-20 bin km falan gezerim herhalde ve yanlış hesaplamadıysam. 🥲


Almayı planladığım asfalt ağırlıklı uzun turlarda kullanmak üzere almayı planladığım motosiklete olur ama bu ürün.

Sağolasın dostum.

Selamlar.
Fiyatı burada yüksek, benim motorda üzerind ehazır geldi yoksa hayatta o parayı vermezdim ama kullanınca faydasını gördüm, şimdi eskidi, fermuarı pörtlemek üzere, yurtdışında daah makul fiyatlara, yurtdışına çıkınca alacağım.

Bu çanta olmasaydı bel çantamı ya da omuz çantamı yine motora binerken çıkarıp arka çanta içine atardım, xmax ile öyle yapıyorum, motora binmeden önce sele altı bagaja atıyorum çantayı, telefon da orada kalıyor, çalarsa haberim olmuyor dikkatim dağılmıyor.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,466
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Arkadaşlar merhaba.


Ağustos sonunda çıktığımız turda ilk kez bel-bacak çantası kullandım ve interkom ve telefon için şarj kablosu, kameranın yedek bataryaları, ruhsat, cüzdan vb gibi en çok kullandığım malzemelerimi yanımda ve kolay erişebileceğim bir şekilde taşıyabilmek çok pratik oldu.


Bel kısmının kemerinin çanta kısmına olan bağlantısının alttaki fotodaki modeldeki gibi genişçe olmasını tercih ederim zira benim kullandığım çantanın bele geçen kemeri ince olduğundan ip gibi dolanmıştı ve bacak bağlantısı da lastiğimsi bir malzemeden olduğundan 4. günde sünmüştü.

https://texmotor.com/urun/tex-43-maxi-bacak-cantasi/


Kullanıp memnun kaldığınız ürün var mıdır?

Teşekkürler
Ben bunu kullaniyorum ve memnunum ama sizin o kadar malzemeyi alir mi bilemedim. Bi de piyasadaki en buyuk bel bacak cantalarindan bu sanirim. 3 4 anahtar, cep telefonu, alpine kulaklik kutusu, 1 kutu arveles, ruhsat, trafik sigortasi, sigara, cakmak aliyor. Eldivenle kolay aciliyor, suya da direncli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benim motorda da givi'nin depo üstü çantası var. Motora binerken bel çantamı çıkarıp onun içine atıyorum, inerken alıyorum.
Depo kapağı çerçevesine vidalı metal parçası var, o sayede söküp takması çok kolay, birden fazla motorum olsaydı o parçaları ayrı satıyorlar diğer motorum için de alırdım. Hatta benim depo üstü çantası eskimeye başladı, ilk yurtdışı seyehatinde aynısının yenisini alma niyetim var interkom'dan para artarsa.

Bel çantası kullanışlı ama motor sürerken tehlikeli, bacak çantası daha da tehlikeli, olur da bir kaza anında yerde sürüklenirken bir yerlere takılır, içinde ne varsa batar falan korkunç geliyor bana. Ben ceplerime bile hiç bir şey koymam, 50 kuruş bile olmaz cebimde, bir tek montumun sağ cebinde kulak tıkacının kılıfı oluyor o kadar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fiyatı burada yüksek, benim motorda üzerind ehazır geldi yoksa hayatta o parayı vermezdim ama kullanınca faydasını gördüm, şimdi eskidi, fermuarı pörtlemek üzere, yurtdışında daah makul fiyatlara, yurtdışına çıkınca alacağım.

Bu çanta olmasaydı bel çantamı ya da omuz çantamı yine motora binerken çıkarıp arka çanta içine atardım, xmax ile öyle yapıyorum, motora binmeden önce sele altı bagaja atıyorum çantayı, telefon da orada kalıyor, çalarsa haberim olmuyor dikkatim dağılmıyor.
Benim de benzer endiselerim var ama, kullandigim cantanin klipsleri kaza aninda ya kirilir ya da acilir gibi duruyor.
 
Katılım
29 Ağu 2020
Mesajlar
5
Depo üstü çanta tavsiye edebilirim 🙂
Hem rüzgarı kesiyor hemde ıvır zıvır elinin altında , benimkinin üstünde telefon içinde şeffaf yer var , ha bide arada üstüne yaslanıp reycing gibi sürüyorum 😁
Ben de depo üstü çanta aldım ama mıknatıs bağlantısı çok güvenli hissettirmiyor, ekstra bir bağlantı kullandınız mı?
 
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
153
Motosikleti
Husqvarna Svartpilen 250
Ben 3-4 senedir aşağıdaki ürünü kullanıyorum. Beklediğimden dayanıklı çıktı ve kapasitesi oldukça yeterli. Aynı anda içine cüzdan, ruhsat, Insta360 aparatları (batarya, kablo, kılıf vs...) disk kilidi, yansıtıcılı kemer (gece sürüşü için), ev anahtarı, kask kilidi, lastik fitil kiti, powerbank gibi itemleri koyabiliyorum. Zorlasam daha kapasitesi var ancak içine koyabileceğim başka bişeyim yok :D

 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ben de depo üstü çanta aldım ama mıknatıs bağlantısı çok güvenli hissettirmiyor, ekstra bir bağlantı kullandınız mı?
Bu çantanın aynı marka ama başka modeli bende de var. Bunlarda depo kapağının çerçevesine monte edilen metal parça var oraya çantanın altındaki klipsler geçiyor, çok sağlam sabit kalıyor yerinde. Mıknatıs bağlantısı yok yani.
Tabi ki givi markası pahalı. Benim motorun eski sahibi alıp takmamış olsaydı kesinlikle para vermeye kıyamazdım. Ama çok iş gören bir şey. Nikki'deki çanta daha büyük, daha çok eşya alır, bendeki küçük modeli, bel çantamı ya da omuz çantamı alsın yeter şeklinde bendeki.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Bir çok bel ve bacak çantası kullandım.

Bacak çantaları özellikle hardcase olanlar (Rockbroks) sanırım iyi iş gördü. Fakat bir süre sonra bacağında kocaman duruyor. Hem belden hem bacaktan bağlanması, büyük olması vs her ortama uymuyor.

Dechatlondan aşağıdaki linkte olan çantayı iki defadır kullanıyorum. Eskidi aynısını bir daha aldım. Boyutları çok yeterli, içinde kartlık vs var. Ayrıca cüzdana gerek yok. Ruhsat, anahtarlık, para, kartlar, ufak çakı vs her şeyi de alıyor. Gözleri çok yeterli.

Ceket veya mont içinde kolaylıkla kayboluyor. Göze çok fazla batmıyor. Tek eksisi kemer bağı, çantanın arkasındaki paralel kemer tokası gibi yerden, kuşak gibi geçiriliyor. (Linkteki çantanın arkasını gösteren 4. resim) Bu şekilde takılan çantaların kemeri bir süre sonra büzülüyor, ilk şeklini koruyamıyor.

Aynı çanta, kemer tokası gibi değil de bel bağlantısı çantanın sağ ve sol ucuna dikili bir şekilde gelse biraz daha şekilli durur. bilmem tarif edebildim mi? Ama çok da sorun değil.


 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
613
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Zamanında a101 de satılan bacak çantası almıştım. Klasik motorda kullanıyorum. İş görüyor ama çok uzun dayanmayabilir. Bir de dikkat edilmezse bacak tokası uzun vadede depoyu çizebilir.

Şunun aynısı muhtemelen:
110001045768034.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Burada satılıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst