- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 989
- Motosikleti
- Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.
Ağustos sonunda çıktığımız turda ilk kez bel-bacak çantası kullandım ve interkom ve telefon için şarj kablosu, kameranın yedek bataryaları, ruhsat, cüzdan vb gibi en çok kullandığım malzemelerimi yanımda ve kolay erişebileceğim bir şekilde taşıyabilmek çok pratik oldu.
Bel kısmının kemerinin çanta kısmına olan bağlantısının alttaki fotodaki modeldeki gibi genişçe olmasını tercih ederim zira benim kullandığım çantanın bele geçen kemeri ince olduğundan ip gibi dolanmıştı ve bacak bağlantısı da lastiğimsi bir malzemeden olduğundan 4. günde sünmüştü.
https://texmotor.com/urun/tex-43-maxi-bacak-cantasi/
Kullanıp memnun kaldığınız ürün var mıdır?
Teşekkürler
Ağustos sonunda çıktığımız turda ilk kez bel-bacak çantası kullandım ve interkom ve telefon için şarj kablosu, kameranın yedek bataryaları, ruhsat, cüzdan vb gibi en çok kullandığım malzemelerimi yanımda ve kolay erişebileceğim bir şekilde taşıyabilmek çok pratik oldu.
Bel kısmının kemerinin çanta kısmına olan bağlantısının alttaki fotodaki modeldeki gibi genişçe olmasını tercih ederim zira benim kullandığım çantanın bele geçen kemeri ince olduğundan ip gibi dolanmıştı ve bacak bağlantısı da lastiğimsi bir malzemeden olduğundan 4. günde sünmüştü.
https://texmotor.com/urun/tex-43-maxi-bacak-cantasi/
Kullanıp memnun kaldığınız ürün var mıdır?
Teşekkürler
