- Konu Yazar
- #1
3 senedir motosiklet istiyorum, para bile biriktirdim. ilk başta belli şartlar sunup alıcakmış gibi yapıyorlardı artık direkt söylüyorlar almayacaklarını. üstelik sebebi sadece motosikletin riskli bir araç olması değil, senin yaşında kaç tane kız motor kullanıyor diyorlar. rahatsız edilirsin türkiyede olmaz diyorlar. bir yere kadar haklılar ama sırf insanlar 16 yaşında bir kızın motor kullanmasına alışık değil diye ben zevklerimden mahrum mu kalıcam ki? ya bu insanlar kızların sokağa çıkmasına da karşı olsalar? kimse sokağa çıkmıycak mı? bir yerden başlamak lazım. bu zihniyeti körüklemek lazım. yakın zamanda eve giderken yanımdan bir motor geçti, kısa süreliğine görme fırsatım oldu. kadın sürücüydü, saçları beline dökülmüş savrula savrula gidiyordu. ah belime bağlayaydım sarı saçlarını mihriban. çıldırdım resmen. olabiliyormuş demek ki? napıcam bilmiyorum. nası yencem bu fikirlerini. karşı argüman olarak sunabileceğim tanıdıklarım da yok. bilmiyorum yani. artık her egzoz sesine boyun çevirmekten felç oldum. ben de istiyorum.