Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben de aynı ikilemde kalmıştım.Cbr 125 tercih ettim.Yorumlara bakma oturuş pozisyonu ss gibi değil.Sorunsuz bir makinadır.Yedek parçası acayip ucuz mesela yan granajları 150 lira.Kuyruk granajı Honda'da 55 lira.Ve yedek parça heryerde var.Piyasası da olduğu için satman da kolay olur.