Motosiklet alma arefesinde başıma gelenler

Katılım
20 Haz 2017
Mesajlar
82
Ben de aynı ikilemde kalmıştım.Cbr 125 tercih ettim.Yorumlara bakma oturuş pozisyonu ss gibi değil.Sorunsuz bir makinadır.Yedek parçası acayip ucuz mesela yan granajları 150 lira.Kuyruk granajı Honda'da 55 lira.Ve yedek parça heryerde var.Piyasası da olduğu için satman da kolay olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst