Motosiklet alım

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
7yıl aradan sonra tekrar motosiklet almak için bir adım atıyorum. Uygun fiyatlı 150-180bin TL bandında 250cc plakalı bir şekilde kullanabileceğim cross-enduro makine istiyorum. Ülkemizde çok fazla bu tarz makine yok denecek kadar az. Bu geçen 7 yıl arada çok fazla marka,model türedi sizler benden daha deneyimli olduğunuz için danışmak istedim. 177boy 85kg 30 yaşında bir bireyim. Şehir içinde işe gidip gelmek ve haftada 1 de uludağ gibi rotalarda dolaşmak için makine arayışı içindeyim. Her marka ve modele açığım.
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Hocam merhaba. Ben de işe gidip gelmek, arada bir keles, harmancık tavşanlı vb gezmek, uludağ eteklerindeki köylerde gezmek, dağ yollarından büyükorhan dursunbey falan turlamak, arada gemlik Atatürk imzasına çıkmak gibi nadiren de uzun yol için ( daha dün bursa - izmir günü birlik gidip geldim) hero x pulse kullanıyorum, şimdilik memnunum. Sizin boy ve kilonuza nasıl olur, kalitesi gücü yeter mi, bilmiyorum tabi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
crf aslında olur gibi ama boyuna göre yüksek olabilir.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
662
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
Cross-Enduro arıyorsanız fiyat olarak da uygun olan Hero Xpulse işinizi görecektir.
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Muhtemelen hero x pulse 200 rally editon alacağım sanırım bu fiyatlar da en makul versiyon bu güncel olarak. Japon grubuna da baktım lakin benim bütçeme pek uygun değil Honda crf dışında pek de parça bulmak da kolay değil gibi. Bundan dolayı yoluma x pulse ile devam edicem şimdilik. Daha sonrası için de gözüm Royal enfield himalayan da. Nasip olur inşallah ❤️
 
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
294
Motosikleti
tehlikeli pıskileyt
Fantic xef 250 gördüm şimdi instagramda 180bin


Ben de bi aralar bu tarz bi makine bakıyodum ama nasıl bu kadar ucuz yapmışlar hayret. Acaba satmadığı için mi? Blok falan da iyi görünüyo. Kafama da yatmadı değil tam da mevsimi gelmişken. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst