- Konu Yazar
- #1
Selam büyüklerim sizden bir ricam olacak ben 28 kasımda ehliyetimi alıyorum ve bir kaç model motosiklet var aklımda sizden hangisi daha güzel özellik olarak v.b yardım rica ediorum
AKLIMDAKİ MODELLER:
Hyousung gt 250r
Hyousung gt250n
Derbi gp 125r
Bu modellerden hangisinin özellikleri hızı kalıbı görünümü v.b daha iyidir veya sizin önerebileceğiniz motosiklet varmı...Bütcem motosiklet için en fazla 5000 tl veya 5.500tl
1000tl koruma 500tl ehliyet 250tl de ruhsata gidicek bayağı beni zorluyo en fazla bu kadar abilerim sizden ricam bu motosiklerr veya bu motosiklerin kılasmanında bana önerebileceğiniz motosiklet varmı daha ilk motorum olacak Boyum:1.78 --Kilom:93---Yaşım:17
AKLIMDAKİ MODELLER:
Hyousung gt 250r
Hyousung gt250n
Derbi gp 125r
Bu modellerden hangisinin özellikleri hızı kalıbı görünümü v.b daha iyidir veya sizin önerebileceğiniz motosiklet varmı...Bütcem motosiklet için en fazla 5000 tl veya 5.500tl
1000tl koruma 500tl ehliyet 250tl de ruhsata gidicek bayağı beni zorluyo en fazla bu kadar abilerim sizden ricam bu motosiklerr veya bu motosiklerin kılasmanında bana önerebileceğiniz motosiklet varmı daha ilk motorum olacak Boyum:1.78 --Kilom:93---Yaşım:17