U ugurerkan Katılım 16 Ağu 2015 Mesajlar 82 9 Mar 2017 Konu Yazar #1 merhaba çekme belgeli motoru noterde trafige çıkaracak şekilde üstüme aldım plakasını ve ruhsatı almam gerek ikamet ettiğim trafik büroya gitsem halledebilirmiyim yoksa randevü almam gerekirmi yardımcı olursanız sevinirim
merhaba çekme belgeli motoru noterde trafige çıkaracak şekilde üstüme aldım plakasını ve ruhsatı almam gerek ikamet ettiğim trafik büroya gitsem halledebilirmiyim yoksa randevü almam gerekirmi yardımcı olursanız sevinirim