Motosiklet aldım ama ruhsat konusunda sorunum var

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
82
merhaba

çekme belgeli motoru noterde trafige çıkaracak şekilde üstüme aldım

plakasını ve ruhsatı almam gerek

ikamet ettiğim trafik büroya gitsem halledebilirmiyim yoksa randevü almam gerekirmi yardımcı olursanız sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst