motosiklet alarmı

Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
arkadaşlar geçenlerde burda görmüştüm fakat arattım bulamadım. bir arkadaş vardı 35 liraya sele altı alarm satıyordu ve adrese teslim gibi bir durumdan bahsediyordu. bilgisi olan varsa cevap yazarsa teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
arkadaşlar ben de almayı düşünüyorum sizce sele altında randımanlı olur mu? bu paraya değer mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kargo parasıyla pahalı olur diye İzmir'de bir yerde bakacağım.Çok pratik işe yarayan bir alet olsa gerek.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
denk geldi gördüm acaba kullanan varmı ? nedir fikri? parası bişey değilde işe yaramayan bir alarmsa para vermeye gerek yok yani..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yarın gidip taktırıyorum aradım şimdi konuştum gel gör öyle taktır dediler.Bize 8 km uzakta şehir içinde bir yerde.Mağaza zaten orda taktırıp bitiricem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç kullanmadım yanlış bilgi vermiş olmayayım ancak, motorumda orjinal alarm var ve bu alarmdan tek farkının elektriği aküden almak ve düğmeye bastığınızda dörtlüleri yakması olduğunu sanıyorum. Sonuçta o da sele altında sadece oradaki plastiği yapıştırılmış vaziyette duruyor ve algıladığı titreşime göre devreye giriyor.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Valla işe yarayacağına ben inanıyorum bende alarmlı disk kilidi var ilk titreşimde bir defa ikaz sesi veriyor titreşim devam ettiğinde ise ortalığı ayağa kaldırıyor koltuk altı alarmıda bunun benzeridir .Yani kullanılabilir. diye düşünüyorum...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kendi adıma 35 tl buna verene kadar düzgün bir oto alarmı alıp onu baglarım her zamanki gibi motoruma.60-90 tl arası düzgün darbe sensörlü garantili ürünler var.hem araç bulma, panik özelligi de var.+ park lambalarına bağlıyorsun geceleri park alanında motorun yerini rahatca bulabilirsin.ve dsb de daha yüksek ve pil derdin'de yok.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
kendi adıma 35 tl buna verene kadar düzgün bir oto alarmı alıp onu baglarım her zamanki gibi motoruma.60-90 tl arası düzgün darbe sensörlü garantili ürünler var.hem araç bulma, panik özelligi de var.+ park lambalarına bağlıyorsun geceleri park alanında motorun yerini rahatca bulabilirsin.ve dsb de daha yüksek ve pil derdin'de yok.

Yok ama usta bence motorun elektrik devresine herhangi bir yüklenme yapmak, dokundurtmak istemeyenler için ucu yollu caydırıcı bir çözüm..

Eğer motorda iyi de gizlenen bir yere monte edilirse hırsızın susturma ihtimali de epeyce zorlaşıyor..Neticede kesilecek kablo yok ortada..

Tek sorunu en ufak darebede çalar gibi durması..Ona da monte edilirken bir çözüm ayarlanır belki..

Ben niyetlendim ürüne de o yüzden gaza geldim biraz :)
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
1
Çok fazla sesi çıkmıyor 120db ne kadar doğru bilmiyorum ama sessiz bir yerde yüksek gelebilir sesi. Hassasiyeti ayarlanamıyor. Birde yazdığınız fiyat gerçekten yüksek en fazla 15TL ye kargo dahil yurt dışından alabilirsiniz.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
kullanan arkadaş varsa lütfen fikir beyan etsin. bir de ankarada alabileceğimiz yer var mı bilen arkadaşlar varsa yazarsa çok sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence kumandalı olandan bağlatın arkadaşlar.Çünkü daha işe yarayıcı otomatik motosiklet çalıştırma falan var stoplara bağlarsınız hemen lambaları falan yanar mantıklı bence.Ben gidip konuşucam bugun size haber ederm
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Elektrik aksamına müdahale ettirmek istemiyorum. Bu yüzden bunu düşünüyorum... Penceremin dibinde duran motorumu geceleri korusun kafi mantığındayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst