Motosiklet alarmı hakkında bir soru

Katılım
2 Ocak 2012
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba.Ben motosikletime inwells marka bir alarm aldım.C.tesi günü takdırdım motorcu arkadaş bu alarmın uzaktan çalıştırma özelliği yok onun yerine elektrikli bagaj için özellik koymuşlar zaten butonun üzerindede açılan bir bagaj kapağı resmi var.Şunu soracağım bu elektrikli bagaj nedir?Sonradan taktırılabiliyormu acaba?

İYİGÜNLER HERKEZE..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Araba alarmı takmışlar. :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
fazla akım çekebilir. keşke taktirırken ne kadar güç çektiğini bir deneseydiniz. motosiklet neydi?
 
Katılım
2 Ocak 2012
Mesajlar
12
JONWAY 150 CC SCOOTER KUTUSUNDA MOTOSİKLET RESMİ VARDI NASIL OLDU BU YAW??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
JONWAY 150 CC SCOOTER KUTUSUNDA MOTOSİKLET RESMİ VARDI NASIL OLDU BU YAW??

Üretici araba alarmıyla motosiklet alarmında aynı kumandayı kullanmış olabilir belki. Bu çinlilerden her şey beklenir. :p
 
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
405
Arkadaşlar merhaba.Ben motosikletime inwells marka bir alarm aldım.C.tesi günü takdırdım motorcu arkadaş bu alarmın uzaktan çalıştırma özelliği yok onun yerine elektrikli bagaj için özellik koymuşlar zaten butonun üzerindede açılan bir bagaj kapağı resmi var.Şunu soracağım bu elektrikli bagaj nedir?Sonradan taktırılabiliyormu acaba?

İYİGÜNLER HERKEZE..

Eğer aldığın alarm aşağıdaki resimdeki ise onda çalıştırma özelliği vardır kumandaları oto alarmlarıyla aynı olduğu için bagaj açma resmi var fakat bagaj diye bi özellik yok .

fotoraf1251.jpg


Oto alarmı aldıysan kutusu aşağıdaki gibidir:

cache_500_1__i_1999548_EUJ.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
Aynı alarmdan bendede var o bagaj resmi olan motoru uzaktan çalıştırıyor tabiki vitesde olmayacak yan sehpa da muşür varsa ozaman da çalışmıyor. Ben 6 aydır kullanıyorum orta sehpada iken uzaktan çaıştırıyor panik de var motorum çalınınca takdırdım çok memnunum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
64
Seyahate gimişti,m Şanlı urfadan 35 liraya aldım daha ne olsun ki yedek kumandad var ve motora bütün soketkler hazır servis 5 dakikada hiç bir kabloyu kesmeden monte etti 6 aydı kullanıyorum hiç sorun çıkarmadı bende kararsız kalmıştım olmazsa söktürrüm diye almıştım ama gayet güzel titreşimde var ve işe yarıyor motora dokunca ötüyor çoluk çoçuk binip üzerine düşürmese yeter.kışın çpk işe yarıyor 100 metreden alıyor evden çıkmadan basıyorum indiğimde motor ısınmış olıuyor.
 
Katılım
2 Ocak 2012
Mesajlar
12
Hay ALLAH razı olsun arkadaşlar rahatlattınız beni....Aldıgım resimdeki alarmın aynısı demek bu işten alarmı taktırdığım motorcu anlamıyor..TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst