motoshowda 3 fotoğraf da benden

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
chooperlara olan hayranlığımı gizleyecek değilim:)



kardeşim de chooperları sevdi



bu motoru nasıl dengede tutabiliyorlar aklım almıyor az bişey yana yatırsan gitti motor

 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
168
nurgül daha iyi cooperlar vardı onların resmi yokmu. bu arada sapancada mı oturuyosun, çok güzel bir yer. bende izmitteyim ama oralara kaçmanın yolarını arıyorum...
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Yanlız biliyorsunuz bunlar cruiser chopper dediğiniz fabikasyon olmaz.Ne yazık ki bu son fuarda(Lütfi Kırdardan on gömlek üstün o ayrı)ne bir chopper ne de konsept motor görebildik.Seneye artık...
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
sadece fuar girişinde bir adet gerçek chopper vardı sarı olan hani
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nurgül çanakkale de 1 gün arayla görüşemedik o da cumartesiydi fuarda da 1 gün arayla görüşemedik bende pazar yoktum :) neyse fotğraflar için sağol
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
guzel hoş olmuş ama Allah aşkına binecek başka motor yokmuyduda mondıal da resım cektırdiniz.
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
3. resimdeki motorlar genelde uzun yol amaçlı motorlar avrupa yol şartlarına uygun motorlar fazla manevra ihtiyacı duymazlar ama ağırlık denge noktlarının dağılımı çok iyi hesaplandığından yolda giderken istediğiniz gibi yatırabilirsiniz ama durduğunuzd ve park ederken biraz uğraşmanız gerekebilir. ben şehir içi kullanımlarda pek tavsiye etmem o modeli. ama uzun yolda da arabadan bile rahatlar. kısmet olursa aparmanlardan kurtulup bahçeli bir ev alırsam ufaktab böyle bir model almayı düşünüyorum fiyatları nerelerde. bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
kimse fotoğraftaki mondialı begenmemiş anlaşılan biliyorum tabiki fuarda ondan kaliteli motorlar olduğunu ama ben motorun rengini çok begendim.karşıdan bakınca gümüşten yapılmış bir motor gibi duruyor.neyse canım benim asyam hepsinden güzel.kuzguna yavrusu şahan görünürmüş benim ki de o hesap:)
eldeki bir kuş daldaki iki kuştan daha iyidir.
zeronero evet sapancada oturuyorum.izmite de arada bir uğrarım
EgeKnn görüşmek kısmet olmadı bir türlü ama bu yazın siteden güzel gezi programları bekliyorum bir kaçına katılmak isterim.ayrıca sapanca motorla gezmek için harika bir doğa yeri bunu da hatırlatmam gerek yok sanırım sitedeki arkadaşlara.buraya da bekleriz.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Chopper=kesip, biçme, hatta kendi motorunu yaratmaktır. Bu tarz hayat tarzını, motorları sevenlerin bu akşam Discovery tv' yi izlemesini tavsiye ederim. :)

Bu bindiğiniz motorlar cruiser tarzında, fiyatlarına göre bence gayet güzel. Üstünüze alınmayın, sözüm meclisten dışarı tanıdığım kızların büyük bir yüzdesi bu tür motorları beğenir. Bilindiği gibi bu motorlar serseriliği, kafasına göre takılan aşırı özgür insanları çağrıştırır. Amerika'da bu aralar tüm topluma yayılmış hastalık gibidir bu olgu. Bu işten en çok Harley kazançlı çıkıyor pek tabi. :)

Düzenleme :

ads305z3km.jpg


:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst