Motoshow07 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada / MOTOSHOW 2007

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
kızlar süperrrrrrrrr ayrıca motorlarda seneye yine olsunnn

Bu Resimlerden Elinizzde Daha Varsa Ekleyebilirmisiniz???
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
14
ahanda buda benim arkadaşlar

Lütfen fotoğrafları yüklemeden önce maksimum 800x600'e göre yeniden boyutlandırınız. PRM
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
iyide yanlış topice yazmısın arkadasım =)))))))) bu 2007 topici =)))))))))))))))))))))
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gelen bu topiğe yazar şimdi...... :p

Evet arkadaşlar resimleri bekliyoruz...... :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkese iyi akşamlar valla sabah 10.30 dan beridir yoldayım 2.de motoshowa girdim anca 8'de cıkabildim gez babam gez ona bak buna motosiklet.net standına git süper bir tşört gör onu al :) oooo yordu beni valla motor sürmek bu kadar yormaz yani:) cok güzel bir fuar olmus emegi gecen herkesin eline saglık ayrıca güzel motorların üstünde duran güzel arkadaslarımıza o gözle bakmıyorum yani sonucta buda bir meslek ve yeri farklı tabi onlar olmasa ne zewki olacak güzel resimler cektim inşallah zamanını bulup foruma koyup sizlerle paylasıcam tabi genelde supersport modellerin resmini cektim cünkü amacım onlarda bir tanesine sahib olmak özellikle HAYABUSA :) ama inşallah yavastan 1.sene sonunda hyosung alacagım yani yeni ismilye S&T kanuni yanlıs yatırlamıyorsam 600 cc lik bir makina 14.000 ytl 0 inşşalaah tabi :)


güzel sürüşler herkese ....


arkadaş sitede yeni..arama yapıpı burası denk gelmiştir bence...malum arama butonunun hali içler acısı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst